مدیرکل راه‌آهن هرمزگان از ارائه تخفیف 10 تا 30 درصدی بلیط قطار تا 48 ساعت قبل از حرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، محمد پورفخری در جمع خبرنگاران از ارائه تخفیف 10 تا 30 درصدی بلیط قطار تا 48 ساعت قبل از حرکت، کاهش 90 دقیقه‌ای زمان لازم برای طی مسیر بندرعباس به تهران خبر داد و اظهار داشت: این طرح که با استقبال گسترده هموطنان روبه‌رو شده است با رعایت زمان 48 ساعت قبل از حرکت شامل همه مسیرها می‌شود و در تمامی مراکز فروش بلیط قابل انجام است.

وی ادامه داد: هم اکنون از مجموع گنجایش جابه‌جایی روزانه به تعداد 3 هزار و 300 نفر مسافر به طور میانگین روزانه 3 هزار نفر از ایستگاه بندرعباس به سایر نقاط کشور سفر می‌کنند.

به گفته پورفخری در بخش مسافر با نظر مساعد مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران توسعه خدمات رفاهی ایستگاه‌ها را در دست اقدام داریم که هم اکنون طرح توسعه و ایجاد امکانات زیرساختی ایستگاه بندرعباس با 80 میلیارد ریال اعتبار برای امسال توسط مشاور طراحی و آماده مناقصه است که در چند فاز به مبلغ 180 میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان تفکیک مسیر ورود و خروج مسافر، زیباسازی و سایر امکانات رفاهی را به عنوان بخشی از این طرح نام برد.

وی اضافه کرد: در راستای رفاه حال دانشجویان مراکز آموزش عالی نیز این اداره‌کل طرح ایجاد باجه فروش بلیط در دانشگاه‌ها را در دست دارد و مکاتبات لازم نیز انجام شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: با دوبله شدن لوکوموتیوها و افزایش توان کشش قطار، تاخیرها به صفر رسیده و زمان حرکت بین دو مسیر تهران بندرعباس 90 دقیقه کمتر شده است.

پورفخری یادآور شد: طرح ایجاد قطار روزانه به مقاصد اصفهان و مشهد نیز در دست اقدام است.

وی در پایان گفت: شماره تلفن 0215149 به عنوان صدای مسافر آماده شنیدن هرگونه پیشنهاد انتقاد و یا دریافت اطلاعات حرکت است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =