یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره افزایش ناگهانی قیمت بلیت اتوبوس به سمت مرزهای جنوب غرب کشور عکس جالبی فرستاده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیاده روی اربعین و پیش بینی خروج بیش از ۲ میلیون نفر از ایرانیان از مرزهای غربی و پیاده روی به سمت عتبات، باعث شده بسیاری از اتوبوسهای مسافرتی سایر خطوط به مسیر شهرهای پرجمعیت تا مرزهای غربی و جنوب غربی به خصوص مهران و شلمچه منتقل شود.

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم با فرستادن عکسی از آگهی تغییر قیمت در بلیت اتوبوس از تهران به سمت مرزها، به افزایش ناگهانی نرخ بلیت اعتراض کرده است.


این مخاطب نوشته در حال حاضر بلیت اتوبوس در پایانه جنوب تهران به سمت مرز جنوب غرب کشور کمیاب شده و نرخ نامه رسمی از قیمتهای بسیار زیاد جدید حکایت دارد، ولی برخی از مسافربرهای شخصی، قیمتهایی دو تا سه برابر این نرخهای افزایش یافته مطالبه می کنند.

وزیر کشور: مجوز افزایش دو برابری نرخ کرایه ها در مقطع اربعین صادر شد
شنبه گذشته، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در برنامه نگاه یک اعلام کرد: با هماهنگی های صورت گرفته بین وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی، مجوز مقطعی افزایش نرخ کرایه ها تا مقصد مرزهای جنوب غربی کشور به اندازه ۲ برابر صادر شده ولی دریافت کرایه، بیش از این غیرقانونی است.


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    1 0
    یعنی چی مجوز افزایش دو برابری صادر شد؟؟؟ سواستفاده از احساسات مردم تا کی؟؟؟ چرا باید قیمتها دو برابر بشن؟؟ کی جوابگو هست؟؟؟
  • هوادار IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    10 1
    کرایه برگشت مهران به تهران پارسال تا 250.000تومان هم رسیده بود. مسئولین بیشتر به فکر و کنترل برگشت مردم باشند خواهشا...
  • بدون نام ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 1
    عرضه و تقاضا همينه ديگه. طبيعيه
  • مهدی A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    2 0
    چرا از مردم عراق یاد نمی گیرید هر کاری بتونن برای زائر می کنن ولی اینجا هر کاری بتونن برای چاپیدن زائر می کنن براشون متاسفم
  • بی نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    3 1
    خیلی جالبه. عراقی های عرب ... که ما ایرانی های با فرهنگ توی این سه نقطه هر ناسزایی رو برای عربها میذاریم، برای زائر امام حسین دار و ندارشونو مجانی و با عشق میدهند ، این جا خود وزارت کشور مجوز افزایش قیمت میده چه برسه به مردم. پارسال هم روز شهادت امام رضا راننده های مشهدی کرایه ها رو سه برابر کرده بودند. نتیجه گیری اخلاقی : ما ایرانیها خیلی از عربها بهتریم
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    ما ايرنيها ..... آره واقعا