مذاکره برای برگزاری دیدار ایران و نروژ در خرداد 95

تسنیم نوشت: مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه بین تیم ملی دو کشور مذاکراتی را به زودی انجام خواهند داد.

طبق اعلام علی کفاشیان فدراسیون‌های فوتبال دو کشور مقدونیه و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و در صورت نهایی شدن توافقات، دیدار دوستانه با تیم ملی این دو کشور برگزار خواهد شد. از همین‌رو، دبیرکل فدراسیون فوتبال نروژ قرار است سفری به ایران داشته باشد تا در خصوص برگزاری این دیدار دوستانه با علی کفاشیان و علیرضا اسدی مذاکره کند.
با توجه به خالی بودن برنامه تیم ملی در خرداد ماه 95 برای برگزاری دیدار دوستانه این احتمال وجود دارد که توافقاتی بین فدراسیون ایران و نروژ برای برگزاری بازی دوستانه در این زمان صورت بگیرد.
ضمن اینکه هنوز پیشنهادی برای برگزاری این دیدار دوستانه در ایران یا نروژ صورت نگرفته و در خصوص این مسئله نیز قرار است مسئولان فدراسیون دو کشور در جلسه‌ای که پیش‌روست، توافق کنند. البته این مسئله به نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی نروژ هم بستگی دارد و آنها باید نظر نهایی را در این خصوص بدهند. ابتدا قطعی شدن این بازی اهمیت زیادی دارد و سپس در صورتی که کی‌روش بخواهد تیمش را در خرداد ماه در تهران تمرین بدهد، این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و در غیر این صورت اُسلو (پایتخت نروژ) یا کشور دیگری میزبان دیدار دوستانه ایران و نروژ خواهد بود.
اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در این تاریخ از اول خرداد ماه 95 آغاز خواهد شد و تیم ملی می‌تواند در تاریخ 13 و 18 خردادماه دو دیدار دوستانه برگزار کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =