فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای بیش از 1700 طرح نقطه ای در آستانه اربعین حسینی (ع)طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس،سردار «کامراني صالح» گفت: به منظور افزايش ضريب نظم و امنيت در استان و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيزدر طول هفته گذشته، هزار و 724 طرح نقطه اي در شهرستان هاي استان البرز اجرا شد.

وي با اشاره به فرارسيدن اربعين حسيني، گفت: اقدامات و هماهنگي هاي لازم در اين خصوص صورت گرفته تا عزاداران حسيني در کمال امنيت و آرامش به انجام مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان بپردازند؛ همه خدمتگزار مردم هستيم و بايد با افتخار در اين راه قدم برداريم و خستگي ناپذير به سمت اهداف بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به پيش برويم.

اين مقام انتظامي با اشاره به فرامين مقام معظم رهبري، ادامه داد: اخلاص در کارها و تقويت بصيرت در کنار خودباوري و اعتماد به نفس مي تواند مسير رشد و پيشرفت کشور را هموار کند.

سردار کامراني صالح يادآور شد: توجه به منويات مقام معظم رهبري، حضور در صحنه و درصف مقدم بودن تضمين کننده عزت و اعتلاي کشور در دنياست، اطاعت از ولايت باعث خواهد شد که دچار غفلت نشويم.

وي خاطر نشان کرد: اربعين حسيني مانند مغناطيسي است که همه دوستداران آقا اباعبدلله الحسين را گرد هم جمع مي کند تا يکدل و همصدا با هم فرياد هيهات منا الذله را در جهان طنين انداز کنند.

اين مقام انتظامي گفت: پليس خدمتگزار نيز همراه و همدل با مردم با تمام قوا مي کوشد تا مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان در روز اربعين در کمال آرامش و امنيت برگزار شود.

سردار کامراني صالح در ادامه ابراز داشت: امسال باتوجه به تعداد بالاي زائرين اباعبدلله الحسين به مدت 10 روز در استان با هماهنگي دستگاه هاي مربوط، خدمات رساني صورت مي گيرد که توزيع 30 هزار پرس غذا در بين زائران از جمله اين خدمات است.

فرمانده انتظامي استان البرز در پايان گفت: به منظور ارتقاء سطح آمادگي کارکنان، هماهنگي هاي لازم براي اجراي رزمايش اقتدار پليس البرز در حال انجام است که ان شاءالله در انتهاي ماه جاري شاهد اجراي اين رزمايش خواهيم بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =