اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کرمانشاه برگزار می شود

مرصاد نیوز نوشت: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی با حضور هیئات مذهبی و دسته جات عزاداری در کرمانشاه برگزار می شود.

عباس سروری اظهار داشت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی راس ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه هفته جاری با حضور هیئات مذهبی، دسته جات عزاداری و خیل مشتاقان و دلشیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار می شود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: امیدواریم مردم بار دیگر برای خلق حماسه‌ای جاویدان در این مراسم، پرشور حضور به هم رسانند و اجتماعی بی‌نظیر را به نمایش بگذارند.

 

سروری خواستار اتحاد و انسجام هیئات و دسته جات عزاداری کرمانشاه در روز اربعین شد و گفت: از عزاداران تقاضا داریم به صورت منسجم و واحد در مقابل مسجد جامع گرد هم آیند تا شاهد پراکندگی دسته جات و عزاداران نباشیم.

 

وی در ادامه راهپیمایی اربعین را حماسه ای بزرگ و جهانی دانست و گفت: اجتماع بزرگ اربعین نمایش وحدت شیعیان جهان است و مردم کرمانشاه همچون سالهای گذشته مهمانواز و پذیرای زائران ابا عبدالله الحسین(ع) هستند.

 

سروری در پایان افزود: بسیاری از تکایا، حسینیه‌ها، مساجد و نمازخانه ها در کرمانشاه جهت پذیرایی و اسکان زوار در نظر گرفته شده و امیدواریم شرایط به گونه ای فراهم شود تا به هنگام بازگشت زوار نیز با مهربانی و سخاوت پذیرای این عزیزان باشیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =