زائران مصدوم کربلا به بیمارستان اهواز منتقل شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:12 زائر ایرانی که در سانحه رانندگی در مسیر حرکت به سمت کربلا مصدوم شده اند برای درمان به بیمارستان اهواز منتقل شدند.

یوسف پریدار تعداد کشته شدگان این حادثه را 9 زائر عراقی و 2 زائر ایرانی عنوان کرد و افزود:12 مجروح این حادثه شامل پنج مصدوم زن و هفت مصدوم مرد شامگاه شنبه در نقطه صفر مرزی در مرز چذابه تحویل فوریت های پزشکی دزفول شدند که جهت اقدامات درمانی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.
وی گفت:حال عمومی مصدومان حادثه خوب می باشد.
رییس مرکز فوریت های پزشکی دزفول نیز اسامی مصدومان این حادثه را زهرا علیزاده، فاطمه بوعذار،وجیهه ولی نژاد، سعید تیلاوی، حبیب یعقوبی راد،یواعد سیلاوی، نعیمه بوعذار، حسن بوعذار،عزیزه بوعذار،جاسم تیلاوی،علی تیلاوی و کاظم بوعذار عنوان کرد.
محمد افضل زاده افزود:اورژانس فوریت های پزشکی دزفول از یک هفته پیش با کادر مجرب در منطقه مرزی چذابه مستقر شده و مسوولیت خدمات رسانی به زائران کربلا را بر عهده دارد.
هویت دو زائر ایرانی جان باخته در این حادثه رانندگی تاکنون اعلام نشده است.
از ابتدای ماه صفر تا 16 صفر (هفتم آذرماه) 650 هزار زائر به منظور شرکت در آیین های اربعین حسینی در عراق، از مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان راهی کربلا شدند.
گفتنی است : دو دستگاه مینی بوس حامل زائران عتبات عالیات روز شنبه در 30 کیلومتری مرز چذابه ایران در نزدیکی شهر العماره مرکز استان میسان عراق با هم برخورد و یکی از آنها واژگون شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =