به گزارش تسنیم، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با قبول شکست مقابل مس سونگون صدر جدول را از دست داد.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال هم به پایان رسید و سهم نماینده اصفهان شکست مقابل رقیب قدرتمند خود و سقوط 4 پله‌ای از صدر جدول بود.

در حالی که گیتی‌پسند با نتایج به دست آمده در هفته گذشته به صدر جدول رفت، در تبریز با تیمی روبرو شد که هم امتیاز و از رقبای اصلی گیتی‌پسند در مسیر قهرمانی بود و در واقع نماینده اصفهان می‌توانست با پیروزی در این دیدار با قدرت در کورس قهرمانی باقی بماند.

شاگردان رضا لک با وجود اینکه بازی را خیلی خوب آغاز کردند و با گل ثانیه 30 مهدی جاوید از حریف پیشی گرفتند اما در ادامه اسیر مهارت و هوش بازیکن برجسته مس سونگون یعنی حسین طیبی شدند که با هت‌تریک در این دیدار گیتی‌پسند را از صدر پایین کشید و در مقابل چشمان سرمربی تیم ملی به خوبی درخشید.

هرچند همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی نزدیک و فشرده دنبال می‌شد اما مس سونگون با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران توانست با فشار بر روی بازیکنان گیتی‌پسند 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند و دوباره به رده دوم بازگردد؛ در این بازی حتی پاورپلی گیتی هم کارساز نبود و فقط یک گل دیگر برای کم کردن اختلاف در پی داشت.

با وجود این شکست گیتی‌پسند هنوز چیزی را از دست نداده و تنها 3 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد اما بازی‌های سخت این تیم در هفته‌های آینده و برعکس دیدارهای به نسبت آسان سه رقیب دیگر این تیم یعنی تاسیسات دریایی، مس سونگون و دبیری تبریز کار این تیم را دشوارتر می‌کند.

به هرحال هر 3 امتیاز از دست رفته این تیم را از صدر جدول دورتر می‌کند و شاگردان لک باید سعی کنند در دیدارهای آتی و مقابله با رقبایی مانند منصوری قرچک و بازی‌های رودررو با تاسیسات و دبیری حداکثر امتیازات را کسب کنند اگر بخواهند که امسال جام را به خانه بیاورند.

نتایج دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

مس سونگون 4- گیتی‌پسند 2
میثاق تهران 5- دبیری تبریز 5
یاسین پیشرو قم 3- حفاری اهواز 2
تاسیسات دریایی 6- فرش آرا 1
منصوری قرچک 3- مقاومت البرز 3
فردوسی مشهد 4- آذرخش بندرعباس صفر
شهروند ساری این هفته استراحت داشت

جدول رده‌بندی لیگ تا پایان هفته نوزدهم

1. تاسیسات دریایی 39 امتیاز
2. مس سونگون 39 امتیاز
3. دبیری تبریز 37 امتیاز
4. گیتی‌پسند 36 امتیاز
5. ملی حفاری 28 امتیاز
6. یاسین پیشرو 27 امتیاز
7. مقاومت البرز 23 امتیاز
8. میثاق تهران 23 امتیاز
9. شهید منصوری 21 امتیاز
10. فرش آرای مشهد 20 امتیاز
11. آذرخش بندرعباس 20 امتیاز
12. فردوسی مشهد 19 امتیاز
13. شهروند ساری 15 امتیاز

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =