۰ نفر
۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

مارک زوکربرگ موسس فیسبوک، در سن سی و یک سالگی برای اولین بار پدر شد و این خبر را در فیسبوک با جهانیان به اشتراک گذاشت.

مارک زوکربرگ، موسس فیسبوک در صفحه فیسبوکش، از به دنیا آمدن دخترش «مکس» خبر داد. میلیاردر جوان، از عشق و حمایت همه کسانی که او و همسرش را در دوران بارداری حمایت کردند، تشکر کرد.


ماکسیما، اولین فرزند مارک زوکربرگ و همسر هنگ‌کنگی‌تبار او، پریسیلا چان است. بعد از گذشت پنج ساعت از انتشار این مطلب در فیسبوک مارک، بیش از سه میلیون نفر آن را لایک کرده‌اند.

مارک و پریسیلا، سال‌ها پیش در دانشگاه هاروارد با هم آشنا شده بودند. در آن هنگام پریسیلا چان در دانشکده پزشکی مشغول به تحصیل بود. آنها بعد از نه سال آشنایی در سال۲۰۱۲ با هم ازدواج کردند.

۵۸۲۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    56 1
    لطفا خبر جداگانه‌ای هم تهیه کنید در مورد اینکه زوکربرگ 99 درصد اموالش رو به بنیاد خیریه همسرش بخشید تا خرج آموزش و سلامت کودکان فقیر در سراسر دنیا بشه. هم‌چنین ممنون می‌شم مقایسه کنید این حرکت رو با حرکت مسئولان و آقازاداده‌هایی که به اسم خدمت به مردم، 99 درصد دارایی‌های کشور را بالا می‌کشند؛ انگار قصد دارند هزاران میلیارد با خودشان به قبر ببرند.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    67 0
    من دقیقا همسن زاکربرگ هستم و اتفاقا کامپیوتر هم خوندم، تازه هیچ وقت هم بیکار نبودم و اتفاقا مثل زاکربرگ کار تخصصی هم انجام دادم، ولی نه تنها هنوز پدر نشدم که همچنان پسر هم موندم. یه حساب کتاب سرانگشتی کردم ایشالا دوازده سال دیگه با وام شاید بتونم یه آپارتمان بخرم.
  • یونس A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 2
    ببینید چقدر به خانواده اهمیت می ده ولی همین فیس بوک خیلی از خانواده ها رو از هم پاشونده و خیلی از جوونها رو از خانواده تشکیل دادن منصرف کرده. البته همه دلیلش فیس بوک نیست ولی اون هم به نوبه خودش موثره. ما ایرانی ها اینطوری هستیم دیگه