الهام چرخنده، در برنامه «دید در شب» رضا رشید پور حاضر شد و پرسش‌های او در مورد حاشیه‌های دو سال اخیرش پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، رضا رشید‌پور از حضور الهام چرخنده در برنامه چالشی «دید در شب» خبر داد و گفت: پس از ماجرای انتشار ویدیوی خاص از سخنرانی خانم چرخنده در دانشگاه و حاشیه های پیرامون آن، ایشان روبروی من نشستند و به شفاف‌ترین پرسشهایم پاسخ گفتند.

مجری و کارگردان «دید در شب» از بررسی تمام حاشیه‌های دو سال گذشته در مورد الهام چرخنده خبر داده و به مخاطبان وعده داده تا با چهره بدون روتوش چرخنده به زودی آشنا خواهند شد.

این برنامه قرار است روز پنج‌شنبه در تارنمای آپارات  در دسترس بینندگان قرار بگیرد.


برنامه «دید در شب» مصاحبه‌های چالشی رشیدپور به سبک هارد تاک با میهمانان برنامه است. در این برنامه بدون ملاحظات معمول و بی‌پرده، مهمانان به سوالات مجری برنامه پاسخ می‌دهند.

هفته گذشته با انتشار ویدیوی سخنرانی الهام چرخنده  در دانشگاه و درگیری لفظی او با یکی از دانشجویان، این بازیگر بار دیگر خبرساز شد.

الهام چرخنده ضمن توضیحاتی درباره این جنجال گفته بود: واقعیت این است که من یک سال و نیم است که تمام دانشگاه‌ها می‌روم و باید بگویم فیلمی که در شبکه‌های مجازی از من دست به دست می‌چرخد و صحبت من را نشان می‌دهد تدوین و تکه تکه شده  است. مردم باید به این فکر کنند که چرا این ویدیو را دست به دست می چرخانند. در دانشگاه بابلسر به فاصله چند دقیقه چند نفر چادری شدند. 

۵۷۲۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهنگ A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    خیلی خانم الهام چرخنده رو دوست دارم
  • شیرازی A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    این سوال برای من مهم است که چرا عده ای از حضور خانم چرخنده به ترس و هراس افتاده اند و با خشونت و تهمت در صدد کنار زدن وی هستند و تنها دستاویزشان هم مسایل حاشیه است
    • بی نام A1 ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
      کسی ار حضور ایشان ترس ندارد اما مردم حوصله آدم های خودشیفته را ندارند این خانم هر چندوقت یکبار مثل احمدی نژاد که میخواد خودشو مطرح کنی یه بساطی راه میاندازدخسته شدیم از این تیپ آدمهای متظاهر و پررو
  • مريم ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    يعني حرفاي شما باعث شد چادزي بشن !
    • بی نام DE ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
      والاااا خوب جا اينهمه هزينه واسه ماموراي گشت ارشاد و بگير ببند و صرف كلان بيت المال؛ يه شبكه بذارن صب تا شب اين خانوم واسه يه هفته برنامه اجرا كنن همه مردم حتي آقايونم چادري بشن والسلاااااااام خيال همه راحت شه اينجوري وقت مجلس هم با عكس بانوان بي حجاب و مشكلات اين سبكي به بطالت نميگذره و ميتونن مثلا به رفاه جامعه يا چيزاي ديگه فكر كنن
    • بی نام DE ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
      99 10
      لابد كارايي ايشون از تمام مراجع و اونهمه تشكيلات حوزه علميه و .. خيلي بالاتره حتما چون اونا تو ٣٥ سال همچين تحولي رو نتونستن ايجاد كنن با صرف اونهمه هزينه ولي ايشون ميگن يهو همه متحول ميشن
  • علی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
    در کنار احمدی نژاد ایشون رو هم باید جزو معجزه هزاره سوم نامید...
  • ali A1 ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
  • ناصز IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    19 73
    ول کنین این بانو گرامی رو هر کسی نظرش محترمه، بزارین زندگی بکنه بنده خدا
  • مانی A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    93 8
    مریم خانم اگر خودش بود الان میگفت نه مامانتون باعث شده.واقعیت اینه که چرخنده مردم رو خسته کرده.بابا توبه کردی چادری شدی یا هرچی به خودت مربوطه بوق و کرنا کردن نداره.اینم که چندتا دختر چادری میشن خیلی مهم نیست مهم اینه که چادری بمونن.مهم اینه که بقیه سجایای اخلاقی رو هم رعایت کنن.خدا نکنه که بعد از چندماه با دیدن بعضی رذایل چادر از سر بردارن که هیچ دچار لغزش های بدتر هم بشن..... عالم بی عمل به چه ماند؟؟؟؟
  • عبدی A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    تا کور شود هر آن کس نتواند دید.
  • آیلار A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    20 2
    توهین و ناسزا از نظر اخلاقی در هر صورتی پذیرفته نیست اما خانم چرخنده هم باید این جنجال آفرینی رو کنار بذاره. کسانی بودن مثل خانم آقاجانی که سالها بازیگر و هنرمند بودن و افراد دیگه ولی هیچ وقت دچار هیاهو و شعار زدگی نشدن. عقیدشون رو حفظ کردن و همیشه مورد احترام مردم بودن چون اصالت داشتن. اگه شما متحول شدین و نیت خودنمایی ندارید چه دلیلی داره هی راه بیفتید و سخنرانی کنید؟ اتفاقا اگه از اول سنگین و رنگین بودید شاید واقعا تاثیری داشت.