ایسنا نوشت: سقوط مینی‌بوسی با 19 سرنشین به عمق دره‌ای در جاده هراز تاکنون هفت کشته، هفت نجات یافته و پنج مفقود داشته است.

سرهنگ صمداسفندیاری، جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: یک دستگاه مینی‌بوس در ساعت 14:05 امروز (چهارشنبه) در حال حرکت در محور هراز بود که ناگهان پس از سه‌راهی وانا از مسیر خود خارج و به دره‌ای عمیق سقوط کرده است.

وی با بیان این که در انتهای این دره رودخانه بوده است، گفت: تیم‌های پلیس راه به محل اعزام شده و در حال بررسی علت حادثه هستند که به زودی اعلام می‌شود.

به گفته جانشین فرمانده پلیس راه کشور، جاده هنگام بروز حادثه بارانی بوده است.

همچنین سرهنگ محمدنژاد، فرمانده پلیس راه مازندران نیز درباره علت این حادثه به خبرنگار ایسنا گفت: لغزنده بودن سطح جاده و عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو علت این حادثه بوده است.

دکتر ناصر چرخساز، رییس سازمان امداد و نجات کشور نیز در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: پس از این حادثه چندین تیم امدادی به محل اعزام شده و عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کردند که برابر آخرین آمار، تاکنون هفت تن از مسافران مینی‌بوس جان خود را از دست داده و هفت تن نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گفته چرخساز، این مینی‌بوس 19 سرنشین داشته و بر این اساس، تاکنون پنج مسافر دیگر مفقود هستند که تلاش برای یافتن آنان ادامه دارد.

همچنین معاون عملیات سازمان آتش نشانی آمل گفت: جست‌وجو برای مفقودین حادثه سقوط مینی‌بوس به دره‌ای در محور هراز ادامه داد.

بهزاد نعمتی، با اشاره به حادثه سقوط مینی‌بوسی در جاده هراز یادآور شد: هم‌اکنون در مرحله جست‌وجوی مفقودین حادثه که به رودخانه افتاده‌اند، هستیم.

وی با اعلام این که حدود شش مصدوم حادثه را به بیمارستان 17 شهریور تحویل داده‌ایم، عنوان کرد: تعدادی از مصدومان نیز در صحنه مداوا شدند.

این مسئول با اشاره به این که تعداد سرنشینان این مینی‌بوس متغیر است، افزود: تعداد سرنشینان 18 تا 22 تن اعلام شده است.

وی با بیان این که تا ساعت 19 شامگاه جمعه هفت جسد تحویل سازمان آرامستان شده است، تصریح کرد: پنج اکیپ شامل 20 نیروی آتش‌نشانی آمل با همکاری هلال احمر و راهداری در حال ارائه خدمات هستند.

معاون سازمان آتش نشانی آمل با تاکید بر این که مفقودین به درون رودخانه هراز سقوط کرده‌اند، گفت: تاریکی و سردی هوا عملیات جستجوی مفقودین را با سختی مواجه کرده است.

وی درباره هویت این حادثه‌دیدگان نیز بیان کرد: اکثر سرنشینان مینی‌بوس اهل روستای جذین فریدون‌کنار و در حال برگشت از کربلا بودند و تعدادی از سرنشینان نیز کارمند نیروی انتظامی فریدون‌کنار بودند.

۴۷۴۷

کد خبر 484769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کویر A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    خدا این راننده های بی ملاحظه رو لعنت کنه.از وقتب که خودمون ماشین گرفتیم وجاده ها رو میریم.واقعا 99درصد مقصر راننده های بی گذشت وبی ملاحظه اند.که با سرعت زیاد رانندگی میکنند با سبقت میگیرند واصلا هیچ چیزی براشون مهم نیست
  • حسن IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    دارم از گریه کور میشم دامادم تو این مینی بوس بوددد ای خدااا به بجه کوچیکش رحم میکردی...