سید جلال حسینی می گوید نفت تهران مقابل پرسپولیس به خاطر بازی سنگین با استقلال، خسته بود.

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی مدافع تاثیر گذار تیم ملی و نفت تهران همچنان دور از میادین است. وقتی با مصدومیت روبرو شد، پزشک ها اعلام کرد نزدیک به دو تا سه هفته دور از میادین خواهد بود ولی بعد از گذشت نزدیک به یک ماه، هنوز مصدومیت او خوب نشده است. پزشک ها پیش بینی کرده اند که سید جلال از اوایل دی ماه می تواند دوباره پا به توپ شود. گویا تشخیص اشتباه پزشکی باعث شد تا مصدومیت این بازیکن دیرتر از حد معمول خوب شود.
سید جلال حسینی درباره آخرین وضعیت خود می گوید: «بعد از مدتی تصمیم گرفتم که پیش دکتر نوروزی بیایم. اینجا واقعا شرایط فرق دارد. سیستم پزشکی کلینیک او پیشرفته است. دیگر نمی خواهم ریسک کنم. تا وقتی که کاملا خوب نشوم، بازی نخواهم کرد.»
او درباره مشکل مصدومیت در نفت تهران و چرایی آن توضیح می دهد: «الان که من به کلنیک دکتر نوروزی آمده ام، پیام صادقیان، سانتوس، علی عزتی، خلیلی و امیری هم اینجا هستند. متاسفانه مشکل مصدومیت در تیم ما زیاد است. خود من ساعت 8 صبح به کلینیک دکتر می آیم و معمولا تا شب کارم اینجا طول می کشد. بچه های دیگر هم همینطور. متاسفانه سیستم پزشکی در فوتبال ایران مشکل دارد. ما باید این سیستم را درست کنیم. خدا را شکر کلنیک دکتر نوروزی هست و می توانیم حداقل اینجا مشکلات مان را رفع کنیم.» سید جلال توضیح می دهد: «تا زمانیکه سیستم پزشکی ما دچار اشکال باشد، متاسفانه چنین مشکلاتی خواهیم داشت. در دنیا این موضوع مهمی است. متاسفانه وقتی از نظر پزشکی دچار مشکل باشیم، فوتبال ما ضربه می خورد.»
سید جلال درباره زمان بازگشت دوباره اش به میادین می گوید: «با فولاد و بعد از آن با سایپا و استقلال اهواز بازی داریم. نمی دانم دقیقا از کدام بازی شروع خواهم کرد ولی فکر کنم پس از این سه مسابقه و در دیدار مقابل تراکتورسازی که همان اوایل دی ماه ماه خواهد بود، بتوانم برای نفت تهران بازی کنم.»
او درباره تساوی نفت مقابل پرسپولیس هم چنین حرف هایی می زند: «بازی خیلی سختی بود. پرسپولیس امسال خوب فوتبال بازی می کند. ما قبل از این مسابقه جلوی استقلال 120 دقیقه بازی کردیم. به خاطر همین بچه ها خسته بودند. همین مسئله روی کار تیم تاثیر گذاشت. ولی خدا را شکر توانستیم از بازی سخت پرسپولیس یک امتیاز بگیریم.»


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =