دختر بدمینتون ایران: خوشحالم که بین صد نفر برتر دنیا هستم

رسانه مجازی کمیته ملی‌المپیک نوشت: ثریا آقایی همین چند روز پیش در رنکینگ جهانی فدراسیون جهانی بدمینتون حسابی بالا آمد و در میان صد نفر نخست قرار گرفت.

او می‌گوید: «بابت این اتفاق خوشحالم. این موضوع انگیزه‌ام را خیلی بالا می‌برد تا بتوانم در ادامه راه کسب سهمیه المپیک با قدرت بیشتری کار کنم. کار دشوار است؛ گرفتن سهمیه در بدمینتون طاقت فرساست و‌‌ همان طور که می‌دانید من کاملا درگیر رقابت‌های کسب سهمیه هستم و انجام مسابقه‌های پیاپی در یک سال توان زیادی را می‌خواهد.»

او درباره میزان شانس خود برای گرفتن یکی از ۳۸ سهمیه انفرادی المپیک گفت: «من در حال حاضر در رده ۹۴ هستم و ۳۸ بدمینتون باز بر‌تر رنکینگ بر اساس ضوابط خاص به المپیک می‌روند. کار بسیار سخت است اما من از‌‌ همان ابتدا عزمم را جزم کرده‌ام که بتوانم به المپیک برسم و برای رسیدن به این هدف هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم. امیدوارم من و نگین امیری‌پور بتوانیم به عنوان اولین بانویان بدمینتون باز ایران راهی المپیک شویم.»

او در باره مصدومیت خود نیز خود گفت: «من در رقابت‌های زامبیا مصدوم شدم و به همین خاطر بازی نهایی را در دو بخش انفرادی و تیمی از دست دادم و به همین دلیل در آفریقای جنوبی هم غایب هستم. قطعا اتفاق بدی است چون من به تک تک این امتیاز‌ها احتیاج دارم.»

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =