مهر نوشت:تکواندوکار جوان و شایسته کشورمان با قبول شکست برابر حریف خود از کره جنوبی در دیدار نهایی رقابتهای جایزه بزرگ مکزیک به مدال نقره دست یافت.

 فرزان عاشورزاده که  سه طلا ، یک نقره و یک برنز رقابتهای جایزه بزرگ را در دو سال گذشته در کارنامه داشت در آخرین مرحله این مسابقات با شکست همه رقبا راهی بازی نهایی وزن  ۵۸- کیلوگرم شد و در این مرحله مقابل نماینده کره جنوبی متوقف شد. وی کار خود را در این رقابتها  با پیروزی ۸ بر۵ مقابل «لوکاس گیژمان» آرژانتین آغاز کرد. 

عاشورزاده که از سوی فدراسیون جهانی «سونامی تکواندو» لقب گرفته در مرحله نیمه نهایی هم در یک مبارزه برتر «كسر رودريگز» از کشور میزبان را ۷ بر ۴ شکست داد و به فینال رسید. عاشورزاده در دیدار نهایی «تائي‌هون كيم» دارنده دو مدال طلاي مسابقات قهرماني جهان در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵، طلاي مسابقات قهرماني آسيا و بازيهاي آسيايي در سال ۲۰۱۴، يك طلا، يك نقره و ۳ برنز مسابقات جایزه بزرگ در دو سال گذشته از کره جنوبی نتیجه 3بر2 واگذار کرد و و نقره گرفت.

مسعود حجی زواره دیگر تکواندوکار تیم ملی کشورمان در روز نخست رقابتها بعد از برتری۶ بر ۵ مقابل «دامون سانسوم» در وزن ۸۰- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی ۴ بر ۳ نتیجه را به «آرون کوک» از مولداوی واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت. این تکواندوکار کشورمان در دیدار رده بندی «آلبرت گان» از روسیه را شکست داد و برنز گرفت. 

این دوره از رقابتها شامگاه شنبه ۱۴ آذرماه به وقت تهران تهران آغاز شده دو روز به طول خواهد انجامید. 

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =