۰ نفر
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

سومین همایش ملی عکاس موفق روز گذشته با معرفی رضا اسداللهی، عکاس پیشکسوت کشورمان به عنوان خلاق ترین عکاس ایران در حوزه عکاسی آتلیه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این همایش دو روزه که در محل سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، عکاسانی از 15 استان کشور به مدت دو روز با آخرین تحولات این حوزه آشنا و به بحث و تبادل نظر با یکدیگرند پرداختند.

رضا اسداللهی ،عکاس قدیمی کشورمان در بخشی از این مراسم با اشاره به اینکه مشکل اصلی عکاسان در این حوزه کم دیدن و حضور اندک در عرصه های هنری بین المللی است، افزود: وقتی به عنوان عکاس مستقل در نمایشگاه جهانی فتوکینا شرکت کردم بسیاری ازمحافل عکاسی در ابتدا به این خرده گرفتند، اما در انتها دیدیم که این تلاش آن هم از سوی یک عکاس ایرانی باعث شد تا در دوره های بعد عکاسان مستقل نیز در این رویداد مهم عکاسی جهان حضور یابند.

این عکاس مدلینگ در ادامه با توصیه به جوانان برای بیشتر دیدن و مطالعه کردن مقالات حوزه عکاسی هنری افزود: تعهد در کار عکاسی یکی از مهمترین مسایلی است که جوانان علاقه مند به این حوزه باید به آن به دیده دقت نگاه کنند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، مهندس خانپور رییس سازمان فنی حرفه ای کشور نیز با تشکر از ایده برگزاری این رویداد هنری پیشنهاد برگزاری مسابقات آزاد مهارتی در حوزه عکاسی صنعتی را مطرح کرد که با استقبال شرکت کنندگان همراه بود.

این همایش با تجلیل از نفرات برگزیده و اهدای لوح به برگزیدگان به کار خود پایان داد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =