صعود ۸ پله ای البرز در رده بندی شمشیربازی کشور

مهر - دبیر هیئت شمشیربازی استان البرز از صعود ۸ پله این استان در رده بندی هیئت های شمشیربازی سراسر کشور خبرداد.

نیما نظری اظهار کرد: سال ۹۲ رتبه پانزدهم کشور را بر اساس ارزیابی فدراسیون در اختیار داشتیم که این رتبه با رشد شمشیربازی البرز در بخش های مختلف به هفتم کشور در سال جاری رسیده است.
وی افزود: افتتاح خانه شمسیربازی کرج در مجموعه ورزشی انقلاب، اجرای طرح استعدادیابی و حضور موثرتر در رویدادهای کشور از دلایل این ارتقاء جایگاه بوده است.
نظری با بیان اینکه در حال حاضر نفرات مستعدی در قالب تیم های منتخب استان فعالیت می کنند، گفت: ما در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان نفرات خوبی را تحت آموزش داریم و امید بسیاری می رود تا این ورزشکاران در سال های پیش رو به چهره های مطرح شمشیربازی کشور تبدیل شوند.
دبیر هیئت شمشیربازی استان البرز با اشاره به چهارمین حضور تیم البرز در لیگ شمشیربازی کشور گفت: امسال در مجموع سه اسلحه و تا پایان هفته چهارم در جایگاه سوم کشور هستیم و این عنوان در حالی کسب شده است که بهترین های کشور در تیم های دانشگاه آزاد واستقلال حضور دارند.
وی عضویت دو ملی پوش البرزی در تیم منتخب استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: پریماه برزگر و آرمان خیابانی در حالی که می توانستند با قراردادی بهتر جذب تیم های متمول لیگ شوند در قالب تیم البرز در لیگ حاضر شده اند که اقدامی ارزشمند محسوب می شود.
نظری با گلایه از عدم حمایت اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از این هیئت ورزشی گفت: متاسفانه در برگزاری مسابقات چندجانبه و دعوت از تیم های منتخب شهرستان ها در مضیقه هستیم و عدم اختصاص بودجه از سوی مسئولان استان ما را در شرایط نامساعدی قرار داده است.
وی در پایان تصریح کرد: ما برای کسب تجربه و بالا بردن توان فنی شمشیربازان خود نیاز به برگزاری مسابقه داریم اما در این خصوص تاکنون حمایتی از سوی ورزش استان صورت نگرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =