۰ نفر
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
تشکیل شورای بسیج ورزشکاران

نشست تشکیل شورای بسیج ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان نظرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نظرآباد؛ طی جلسه ای که با هدف تشکیل شورای قشر بسیج ورزشکاران و با حضور جواد روستاکاری سرپرست اداره ورزش و جوانان ، بهزاد عضو شورای اسلامی شهر نظرآباد ، ورزدار مسئول بسیج ورزشکاران و جمعی از فعالان علمی و ورزشی شهرستان نظرآباد در اداره ورزش و جوانان برگزار شد، مقرر گردید شورایی برای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان تشکیل شود.
در ابتدای جلسه محمد ورزدار مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان نظرآباد نکاتی را در خصوص تشکیل این شورا و نحوه ی عملکرد و همچنین اهمیت آن در شهرستان بیان کرد.
ورزدار گفت: هدف از تشکیل این شورا صرفا هدفی اجرایی نبوده بلکه تشکیل ساختمان و اتاق فکر متشکل از افرادی که صاحب فکر و نظریه در حوزه ورزش و فرهنگ سازی در امر ورزش شهرستان هستند می باشد.

در ادامه روستاکاری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد این حرکت را یک حرکت ارزشمند و پایدار جهت ارتقای سطح ورزش شهرستان علی الخصوص در حوزه بسیج دانست و افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان تمامی توان و نیروی خود را جهت ادامه این اقداممثبت و اثرگذار به کار خواهد بست.

همچنین دکتر مهدی بهزاد عضو شورای اسلامی شهر نظرآباد نیز با مفید دانستن این عمل سازنده، همکاری صمیمانه خود را در به ثمر نشاندن این امر خیر و خداپسند اعلام کرد.

استارت استعدادیابی بسکتبال در نظرآباد

همچنین طرح استعدایابی و کشف نونهالان و نوجوانان مستعد رشته ی ورزشی بسکتبال در نظرآباد آغاز شد.

ناهید کلانتری با اعلام خبر آغاز طرح استعدادیابی بسکتبال در نظرآباد گفت : طرح استعدادیابی مینی بسکتبال بین دانش آموزان پسر از مدارس و محلات رسالت و سیدجمال الدین آغاز و در آینده نزدیک با حضور مربیان خبره کشور در آموزشگاه های سطح شهرستان ادامه خواهد یافت .

کلانتری افزود : این طرح به همت سیامک نصیری رئیس هیئت بسکتبال شهرستان در باشگاه ورزشی تختی (آکادمی بسکتبال) با حضور جواد روستاکاری رئیس اداره ورزش و جوانان ، اجرا شد که در گام اول بالای 110 دانش آموز مورد تایید قرار گرفته که 60 نفر آن ها برای شرکت در مرحله ی بعد انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: علیرغم فعالیت های تقریبا نوپای بسکتبال در نظرآّباد امروز شاهد حضور رضا محمدی نونهال نظرآبادی در اردوی تیم ملی برای حضور در انتخابی مسابقات 2019 هستیم که این مسئله نشانگر پتانسیل بالای بسکتبال شهرستان می باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =