مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز: البرز جزو استان‌های درجه دوم ورزش کشور محسوب می‌شود

به گزارش مهر،مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: به رغم ظرفیت های بالای موجود در ورزش استان هنوز جزو استان های درجه دوم ورزش کشور محسوب می شویم.

رضا گل محمدی، اظهار کرد: رتبه بندی استان های مختلف کشور بر اساس ظرفیت ها و توانمندی های آنها صورت می گیرد و چندین شاخص مهم این ارزیابی را تشکیل می دهد.

وی افزود: شاخص هایی چون وجود باشگاه های اثرگذار، میزبانی از رویدادهای بین المللی، توسعه ورزش در میان بانوان، حضور در لیگ های کشور و پرورش نخبگان ورزشی در این رتبه بندی نقش دارد که ما در برخی آنها شرایط خیلی خوبی داریم و در بعضی هنوز کمبود داریم.

گل محمدی با بیان اینکه باید به سمت رفع ضعف ها و نارسایی ها برویم گفت: ما از حیث وجود قهرمانان ورزشی و مدال آوران در کشور سرآمد هستیم اما در بعد سخت افزاری و ساختاری هنوز مشکل داریم و بی انصافی است که بخواهیم خود را متعلق به دسته استان های درجه اول کشور به مانند اصفهان و مازندران بدانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: در طول دوران کوتاه تشکیل استان البرز روند حرکتی ورزش استان به گفته مسئولان ورزش کشور صعودی بوده است و این امیدواری را داریم تا با همراهی مسئولان استانی فاصله خود با استان های پیشرو کشور را در ورزش روز به روز کمتر کنیم.

رصد فعالیت های البرز از سوی وزارت ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به حضور روز چهارشنبه گذشته معاونان وزیر ورزش و جوانان در البرز اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش ارزیابی عملکرد ادارات کل استانی خود را در دستور کار دارد و روز گذشته این ارزیابی در خصوص البرز انجام شد.

وی افزود: معاونان وزیر ورزش وجوانان در این سفر یک روزه نشست های تخصصی را با هیئت های ورزشی استان البرز، ادارات ورزش شهرستان ها، سمن های حوزه جوانان و برخی مدیران باشگاه های خصوصی و خیرین ورزش داشتند و به دقت موضوعات ورزش استان البرز را مورد بررسی قراردادند.

گل محمدی با بیان اینکه این ارزیابی ها با هدف رتبه بندی استان ها و شناسایی مشکلات انجام می شود گفت: در پایان این نشست معاونان وزیر ورزش با مثبت ارزیابی کردن روند حرکتی ورزش البرز از حمایت های وزارت ورزش برای کاهش عقب ماندگی های ورزش البرز خبر دادند.

وی در پایان افزود: حل مشکلات ورزش استان البرز و رساندن این منطقه پراستعداد به جایگاه واقعی اش مستلزم یک همدلی میان مسئولان استانی و کشوری است وخوشحالم که عنوان کنم این اراده در مسئولان ما برای حل مشکلات ورزش به وجود آمده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =