مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی صبح اعلام کرد: بدلیل شرایط جوی، تبریز میزان برخی از پروازهای بین المللی فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس، مصطفی صفایی اظهار داشت: صبح امروز 3 پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) تهران از مبداء استانبول در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به زمین نشست.

صفایی افزود: پروازهای شماره «878»، «5412»، «4160» که مربوط به شرکت‌های هواپیمایی «ترکیش»، «آتا» و «زاگرس» بودند به ترتیب ساعات ("7:15ً)، ( "7:20)و ("6:55ً) صبح امروز در فرودگاه تبریز تیک‌آف کردند.

وی دید کم خلبان، شرایط نامساعد جوی، ‌بدی آب و هوا، و بارش شدید برف در فرودگاه امام را از دلایل انتخاب فرودگاه تبریز به عنوان مقصد جایگزین پروازهای استانبول اعلام کرد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی اظهار داشت: از زمانی که مسافران این پروازها در تبریز پذیرش شده‌اند خدمات رفاهی و امکانات مورد نیاز به منظور رفاه حال آنها در اختیارشان قرار گرفته است.

صفایی با اشاره به اینکه تعدادی از مسافران پرواز ترکیش، تبریز را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کردند و از ادامه سفر با هواپیما انصراف دادند اظهار داشت: تا دقایقی دیگر پرواز 878 ترکیش با مسافران خود تبریز را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد.

این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل هوایی استان در مورد 2 پرواز دیگر اظهار داشت: به محض برطرف شدن شرایط جوی فرودگاه امام و از سرگرفته شدن پرواز در این فرودگاه پرواز 5412 و 4160 نیز به مقصد نهایی خود یعنی فرودگاه امام تهران پرواز خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =