پیش از دیدار تیم‌های رئال مادرید و مالمو سرمربی‌ کهکشانی‌ها با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رافا بنیتس که فشار بسیار شدیدی را روی خود احساس می‌کند پیش از آخرین دیدار تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با خبرنگاران صحبت کرد. 

او ابتدا گفت که تیم باید عملکردی مشابه با نیمه اول بازی با ختافه را برای همیشه حفظ کند. بازیکنان وفتی با 4 گل پیش افتاده‌اند و می‌دانند بازی‌های دیگری هم در پیش است فشار کمتری را روی خود می‌آورند. همیشه در یک سطح بودن کاری سخت است. 

بنیتس ادامه داد: راموس فردا مقابل مالمو بازی نمی‌کند؛ شاید او را در بازی با ویارئال به میدان بازگرداندیم. تیم در حال حاضر آماده یک چرخش است و فردا خیلی از بازیکنان اصلی غایب خواهند بود. ما به دنبال برد با ذخیره ها هستیم. بیل توانایی بازی در دفاع چپ را هم دارد، اما هخدف ا این نیست که از او در این پست استفاده کنیم. 

سرمربی رئال گفت: گروهی از بازیکنان هستند که نیازی نیست حرف خاصی به آن ها بزنید. لوکاس وازکز یکی از آن‌ها است. بازیکنان باید به همین شکل باشند. حرف  گوش کن و مطیع تصمیم‌های مربی. 

او در مورد مقایسه مثلث هجومی رئال با بارسلونا گفت: این بی انصافی در حق سایر بازیکنان است که به این شکل در مورد یک مثلث صحبت کنیم. در هر حال ما بنزما، رونالدو و بیل کمتر در کنار هم بازی کرده اند و امیدوارم از این پس بیشتر با هم باشند. این مقایسه ناعادلانه است و شاید  در انتهای فصل بتوان در این مورد نظر داد. 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =