مدیرعامل شهرک‌های صنعتی البرز: شعبه دادگاه ویژه صنعت در شهرک صنعتی اشتهارد ایجاد شود

به گزارش تسنیم،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: به‌دنبال این هستیم که در صورت امکان شعبه دادگاه در شهرک صنعتی اشتهارد ویژه صنعت و مشکلات این بخش ایجاد کنیم.

گودرز رضایی، با اشاره به اینکه به‌دنبال این هستیم که در صورت امکان شعبه دادگاه در شهرک صنعتی اشتهارد ویژه صنعت و مشکلات این بخش ایجاد کنیم، اظهار داشت: کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری در این زمینه ایجاد شده که شهرک‌های صنعتی در آن عضو هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات کمبود نقدینگی و معضلاتی که کارگران با کارخانجات و یا کاخانجات با یکدیگر دارند به سیستم قضایی باز می‌گردد، افزود:‌ در این راستا زمانی که سیستم قضایی به‌طور تخصصی در جریان مشکلات بخش صنعت باشد، با دقت و سعه صدر بیشتری به مسئله می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بیان کرد: در حال حاضر وضعیت بدی در این زمینه در شهرک‌های صنعتی استان البرز وجود ندارد.

وی گفت: کمیته‌ای در داخل شهرک با حضور مدیر شهرک، مدیر محیط زیست، مدیر شرکت خدماتی و مشاوران تشکیل شده که موظف است از واحدهای داخل شهرک که خروجی‌های آلوده‌کننده دارند، نمونه بگیرد و در صورت وجود مشکل، اصلاحات لازم انجام شود.

رضایی با اشاره به اینکه این اصلاح باید با نصب پیش‌تصفیه بر روی خروجی فاضلاب‌ها صورت گیرد، تصریح کرد: همه کارخانجات نیازی به پیش‌تصفیه ندارند بلکه بر اساس تعریف استاندارد، فاضلاب خروجی باید به حد نصاب استاندارد برسد و در غیر این صورت مشکل دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =