اقتصاد نیوز نوشت: در میان آگهی‌های استخدام منتشر شده امروز، برخی از آگهی‌ها به نظر منحصر به فرد می‌رسد.


در یکی از آگهی‌ها از ساندویچ زن و پیتزا زن شهرستانی دعوت به همکاری شده که غیر سیگاری بودن این فرد از شرایط استخدام در این فست فود است. این در حالی است که فرد از امتیاز جای خواب نیز برخوردار می‌شود و حقوق در نظر گرفته شده برای این شغل یک میلیون و 200 هزار تومان است.

در آگهی دیگری از چند خانم، با قدرت بیان بالا جهت بازاریابی محصولات ضدعفونی کننده نانو دعوت به همکاری شده است، از شرایط استخدام این آگهی محجبه بودن خانم‌ها است.

در یکی از آگهی‌ها از بازاریاب‌های خانم و آقا، با سابقه کار جهت استخر بانوان دعوت به همکاری شده، که برای این افراد حقوق ثابت و پورسانت بالا در نظر گرفته شده است.

همچنین در آگهی دیگری برای بازاریاب‌ محصول لیزرکرافت درآمد حداقل پنج میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

با توجه به آگهی‌ها درآمد همه بازاریاب‌ها بالا نیست و در برخی موارد بسیار کمتر از پایه حقوق وزارت کار به نظر می‌رسد. در آگهی برای فروشنده آقا در عطاری حقوق ثابت 300 هزار تومان با پورسانت پنج درصد درنظر گرفته شده است.

در یکی دیگر از آگهی‌ها از شاطر ماهر ترجیحا بازنشسته جهت کار در سفره خانه سنتی دعوت به همکاری شده است. 

در میان این آگهی‌ها حتی از شورکار تخمه با جای خواب نیز دعوت به همکاری شده است. مدیر این کارگاه  می‌گوید: در صورتی که فرد کار را به خوبی انجام دهد درآمد بالای دو میلیون تومان برای او در نظر گرفته شده است و حداقل پرداختی وی به کارگران این کارگاه 1.5 میلیون تومان است.

وی تاکید دارد از افراد مبتدی که به دنبال دستمزد روزانه 30 هزار تومان هستند استقبال نمی‌کند و حتما باید حرفه‌ای باشند. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    88 1
    آقا بشنو باور نکن. هر وقت رفتی سر کار و کارشون رو اجام دادی و پولت رو دادن بعد بیا بگو. غالب این آگهی ها خصوصا بازاریابی ها سر کاریه و برای جلب توجه بعد که بری آلودش بشی می بینی خرجی که برای اون کار کردی از درآمدش بیشتره. این مدل آگهی ها هر روز تو روزنامه ها هست و فقط هدفشون سو استفاده از افراد جویای کاره. من اسمشون رو میذارم اخاذی به روش قانونی. خودمم درگیرش شدم و میدونم کلا سرکاریه.