جبارپور: سارقان 13 دستگاه خودرو پراید در ساوجبلاغ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از انهدام باند سارقان خودرو پراید با اعتراف به 13 فقره سرقت خبرداد .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز سرهنگ "احمد جبارپور" فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در تشريح اين خبر گفت : در پي درياقت گزارش هاي متعدد در خصوص سرقت تجهيزات داخل خودرو موضوع به طور ويژه دردستور کار ماموران اداره مبارزه باسرقت پليس آگاهي اين شهرستان قرارگرفت .
سرهنگ جبارپور افزود : با اقدام اطلاعاتي ماموران مشخص شد که در تمامي اين سرقت ها ، سارقان پس از اوراق کردن خودرو ، قطعات آن را به سرقت برده و لاشه خودرو را در مناطق بياباني و حاشيه شهر رها مي کنند .
فرمانده انتظامي ساوجبلاغ اظهارداشت : ماموران با اجراي طرح هاي مهار و گشت زني نامحسوس در مناطقي که سرقت در آنها اتفاق افتاده بود به يکدستگاه خودرو پرايد با يک نفر سرنشين مشکوک شدند که راننده به محض مشاهده خودرو گشت پليس اقدام به فرار کرد که در تعقيب و گريز ماموران خودرو متوقف و به همراه راننده به پليس آگاهي منتقل شد .
اين مقام انتظامي بيان داشت : متهم دستگير شده در بازجويي هاي ماموران به سرقت 13دستگاه خودرو پرايد باهمکاري دو نفر از همدستانش در شهرجديد هشتگرد اعتراف کرد .
سرهنگ جبارپور گفت: با راهنمايي متهم دستگير شده و پيگيري ماموران پليس آگاهي ، متهم رديف دوم به همراه يکدستگاه خودرو پرايد سرقتي در بخش چهارباغ دستگير و متهم رديف سوم نيز در مخفيگاه خود در بخش چهارباغ دستگير و پس از بازجويي هاي تکميلي و تشكيل پرونده ، تحويل مراجع قضايي و از آنجا روانه زندان شدند .
گفتني است ، يازده دستگاه خودرو سرقتي ديگر از داخل يک گاراژ اجاره اي در هشتگرد کشف و تحويل مالباختگان شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =