سرمربی تیم ملی امید بعد از بازگشت از ترکیه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و حرف‌های جالبی زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی امید ایران بعد از بازگشت از ترکیه گفت: ما اردوی خیلی خوبی برگزار کردیم و همه از این اردو در ترکیه راضی هستیم. ما قرار بود یک بازی دیگر هم داشته باشیم و بعد برگردیم اما به خاطر کمبود وقت مجبور شدیم آن بازی را لغو کنیم. ما در اردوهای گذشته بخشی از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و به عنوان مثال در اردوی تیم بزرگسالان بودند. در این اردو هم بازیکنان نفت دیر به ما اضافه شدند و ثاقبی هم به خاطر مصدومیت بخشی از اردو را غایب بود. 

او در پاسخ به اظهارات مظلومی که گفته بود به تیم امید بازیکن نمی‌دهد گفت: من به آقای مظلومی حق می‌دهم که بازیکنانش را در اختیار تیم امید قرار ندهد؛ این حق ایشان است. آن‌ها تصمیم گیرنده هستند و ما هم به تمام مربیان کشور احترام می‌گذاریم؛ اما تنها سه هفته به شروع مسابقات مانده و این مسابقات می‌تواند ما را بعد از 40 سال به سمت المپیک ببرد. در این هفته ها باید همدل باشیم. 

از خاکپور پرسیده شد که آیا با تیم بزرگسالان می جنگد؟‍! که او پاسخ داد: خیر ما به کار خودمان مشغولیم و تمرکزمان روی صعود به المپیک هست. از تمام کسانی که به ما کمک می‌کنند سپاسگذارم و از مربیان می خواهم خود را جای من بگذارند که اگر در شرایط من قرار داشتند چه کار می‌کردند؟ 

خاکپور در مورد این که آیا اگر تیمی اردوهای زیاد داشته باشد به المپیک می‌رسد هم گفت: اگر با اردوهای زیاد و تدارک دیدن می‌شد به  المپیک رسید؛  خب همه تدارک می دیدند و اردو می‌گذاشتند تا به المپیک بروند. لازمه‌ی صعود داشتن چمن مناسب است که ما نداریم و به همین خاطر مجبور بودیم در خارج از کشور اردوهایی را برگزار کنیم که البته خرج زیادی هم نداشتند. 

خاکپور در پایان در مورد این که آیا بهترین تیم تاریخ امیدها را در اختیار دارد گفت:  از نظر بازیکن که به این صورت فکر نمی کنم. ما در مجموع یک تیم خوب داریم که انگیزه بسیار بالایی برای صعود دارند. 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =