مسوول کمیته اطلاع رسانی انتخابات فزوین: اتهام مهندسی انتخابات ؛توهین به مجریان و ناظرین انتخاب است

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بیان داشت:اتهام مهندسی انتخابات ؛توهین به مجریان و ناظرین انتخاباتی است و به اعتماد مردم خدشه وارد می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین نصرت اله علیرضایی در نوزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که صبح امروز در سالن جاسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد بیان داشت: اخبار منتشر شده در زمینه انتخابات در سطح رسانه ها توسط کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان به صورت روزانه و مستمر رصد می شود و بزودی با برگزاری نشست خبری برای رئیس ستاد انتخابات استان ،اطلاع رسانی مناسب در خصوص کارهای انجام شده برای برگزاری انتخابات صورت می گیرد.

وی افزود: متاسفانه در برخی رسانه ها و از سوی برخی گروهها تغییرات مدیریتی انجام شده درسطح استان و شهرستان ها به مهندسی انتخابات تعبیر شده است که این نوعی اتهام،شایعه پراکنی و به زیر سوال بردن عملکرد ستاد انتخابات و هیات های اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات سالم است.
مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ادامه داد: در گذشته هر شخص یا گروهی بحث مهندسی انتخابات را مطرح می کرد این اتهام به دشمنان و معاندین نظام منتسب می شد اما متاسفانه در حال حاضر این موضوع از طریق افراد و گروه هایی مطرح می شود که خود را منتسب به نظام و ولایت می دانند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه" تحولات مدیریتی امری طبیعی است که نباید سیاسی و انتخاباتی تفسیر شود."ادامه داد: تمامی کاندیداهای انتخابات می توانند در شعب اخذ رای نماینده داشته باشندلذابیان مهندسی انتخابات می تواند مشکل ساز باشد و اعتماد مردم را خدشه دار کند که از رئیس ستاد انتخابات استان انتظار داریم ضمن پاسخ دادن این شائبه را برطرف کند.
وی افزود: علاوه بر آن حضور نمایندگان هیات های نظارت و بازرسی در تمامی شعب اخذ رای با هدف صیانت از آرای مردم و سلامت انتخابا ت صورت می گیرد که طرح اتهام مهندسی انتخابات هیچ نتیجه ای جز به زیر سوال بردن زحمات عوامل اجرایی و نظارت و ایجاد التهاب در سطح جامعه و افکار عمومی ندارد.
علیرضایی در پایان از تهیه ویژه نامه انتخابات خبرداد و اظهارداشت: اولین شماره این ویژه نامه پس از موافقت و حمایت ستاد دردی ماه منتشر خواهد شد و در اختیار مسئولان قرار خواهد گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =