۰ نفر
۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۳

مراسم پایانی هفتمین تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر روز جمعه 21 اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، این مراسم طبق روال هر سال با عکس جمعی هنرمندان راه‌یافته به نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر آغاز می‌شود. اهدای جوایز در بخش جوان شامل رشته‌های عکس، گرافیک، کاریکاتور و فیلم، با حضور هیات داوران هر بخش انجام می‌شود و برنامه با نمایش فیلم‌های برگزیده ادامه خواهد داشت.

داوری آثار جوانان زیر 25 سال، جایزه محسن رسول‌اف، را در بخش فیلم: فرزاد مؤتمن، حمید جبلی، مرتضی پورصمدی، تورج اصلانی و شهرام مکری، در بخش عکس: محمود کلاری، محسن راستانی و شهریار توکلی، در بخش کاریکاتور: کامبیز درم‌بخش، حسن کریم‌زاده و هادی حیدری و در بخش گرافیک: فیروز شافعی، ساعد مشکی و مریم خونساری برعهده داشتند.

اجرای مراسم پایانی را محمود کلاری، مدیرفیلم‌برداری و عکاس شاخص ایران برعهده دارد. پیش از این در ششمین دوره جشن تصویر سال فاطمه معتمدآریا اجرای مراسم را برعهده داشت.

این مراسم ساعت 15:30 در محوطه‌ خانه هنرمندان ایران با حضور هنرمندان برای ثبت عکس یادگاری آغاز می‌شود و در تالارهای بتهوون و ناصری ادامه پیدا می‌کند.

نمایش ویژه فیلم این مراسم به اکران «اشکان و انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» اختصاص دارد. این فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر در سال 88 و  فیلم برگزیده انجمن منتقدان سینمای کشور در سال 88 بوده که در جشنواره‌های بوسان، سان پائولو، سانتا باربارا، بمبئی، تفلیس و... نیز نمایش داده شده‌ است. نمایشگاه تصویر سال تا 24 اسفندماه جاری برپاست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 48762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =