۰ نفر
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

در حالی که مخاطبان برنامه‌ی «خندوانه» منتظرند تا پس از پایان ماه صفر شاهد پخش این برنامه باشند، رامد جوان اعلام کرده که امکان تولید سری سوم خندوانه پس از ماه صفر وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، او پس از تسلیت گفتن به مناسبت ایام سوگواری رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا (ع)، نوشته: «حالا می‌رسیم به سوال مکرر و اساسی یعنی: «خندوانه» کی شروع می شه؟؟؟؟ عزیزان من، من الان مشغول شروع فیلمم هستم پس یقیناً نمی‌تونم تمام وقت در اختیار «خندوانه» باشم. ولی این دلیل نمی‌شه که «خندوانه» هم جلو نره. بعد از گذشت ٢ سال و ساخت ٢ فصل و در مجموع نزدیک به ٣٠٠ قسمت از «خندوانه» گروهی شکل گرفته که هم قبل از این حرفه‌ای بودن و هم حالا «خندوانه» رو خیلی خوب می شناسن. این گروه درجه یک که تعدادشون هم ماشاالله زیاده، بیش از یک ماه هست که دارن کار می‌کنن.»

او نوشته: «هر ١٠ روز یک بار هم همه سرگروه‌ها در جلسه‌ای همه چیز رو به من توضیح می دن و در جریانم قرار می‌دن و هنوز کلی کار هست باید انجام بدن. پس چه من فیلم بسازم و چه نسازم «خندوانه» نمی‌تونه بعد از ماه صفر آماده پخش باشه. زمان پخشش رو هم الان نمی‌تونم اعلام کنم چون شدنی نیست. ولی شک نکنین که همه مفصل دارن کار می‌کنن.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =