تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام و در دمای زیر صفر این شهر بازی خود را از ساعت 15:00 آغاز کردند. 

پیش از شروع این مسابقه همه استقلالی‌ها غیر از مهدی رحمتی سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و از امیر قلعه نویی سرمربی جدید این تیم رخصت گرفتند. 

نیمه اول بازی جذابی را شاهد بودیم و بیشتر دقایق بازی پشت محوطه‌های جریمه دو تیم دنبال می‌شد. روند کلی بازی سرعت خوبی داشت و دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. ابتدا تراکتور چند موقعیت مناسب را از دست داد و پس از آن نوبت استقلالی‌ها بود که به بازی مسلط بشوند و چند بار دروازه اخباری را به طور جدی تهدید کنند. عمق دفاع هر دو تیم آسیب پذیر نشان داده و باید دید در نیمه دوم تدابیر قلعه نویی و مظلومی چه نتیجه‌ای خواهد داشت. 

نیمه دوم بازی باز هم خوب شروع شد و دو تیم موقعیت‌هایی داشتند تا به گل برسند؛ حتی در دقیقه 66 ضربه سر کاردوسو را فقط عکس‌العمل دیدنی توانست دفع کند تا دروازه آبی‌های پایتخت باز نشود. 

از اواسط نیمه دوم کم کم بارش برف هم در تبریز آغاز شد. استقلال در این دقایق کاملا جلو کشیده است و اکثر بازیکنان این تیم پشت محوطه جریمه تراکتور سازی حضور دارند و سرخ‌پوشان تنها به ضد حملات چشم دوخته‌اند. در این ضد حملات البته موقعیت‌های خوبی هم برای تبریزی‌ها خلق شد که مهاجمان این تیم مانند همتایان آبی‌پوش خود در زدن ضربات آخر هوشیار نبودند. 

بازی در 15 دقیقه پایانی هم روندی مشابه 75 دقیقه قبلش داشت و دو تیم برای گل زنی تلاش می‌کردند، اما به آتش نمی‌زدند. در دقایق پایانی این گونه به نظر می‌رسید که تراکتوری‌ها به نتیجه 0 - 0 راضی هستند و یک امتیاز هم برای آن‌ها رضایت بخش به نظر می‌رسید. 

در دقایق پایانی دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تراکتور رخ داد که محسن قهرمانی از آن‌ها چشم پوشی کرد. 

در 4 دقیقه وقت اضافه این مسابقه این استقلالی‌ها بودند که در زمین تراکتور حضور داشتند؛ اما باز هم به جوابی نرسیدند و دروازه هر دو تیم تا پایان مسابقه بسته ماند. 

در دیگر بازی همزمان تیم‌های نفت تهران و  فولاد خوزستان در اهواز به مصاف هم رفتند. نیمه اول این بازی با یک گل به سود فولاد به پایان رسید اما در نیمه دوم نفت خیلی زود گل خورده را جبران کرد. در این مسابقه علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت جای خود را به وحید شیخ‌ویسی داد. گل فولاد را دغاغله در دقیقه 17 و گل نفت را آلویز نانگ در دقیقه 51 به ثمر رساند. 

دو تیمی که تصور می‌شد این فصل از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشند نتوانستند تاکنون توقعات را برآورده کنند و در انتهای جدول به سر می‌برند. اما وحید امیری هم در دقیقه 79 گل دوم نفت را زد تا این مسابقه با نتیجه مساوی تمام نشود. شاگردان منصوریان با همین گل بازی را دو بر یک بردند.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =