سرمربی استقلال در مورد اختلافات رحمتی با قلعه‌نویی گفت: اختلافاتی وجود دارد؛ اما این طور نیست که آن‌ها دشمن همدیگر باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی بعد از کسب یک امتیاز در تبریز برابر تیم امیر قلعه نویی به کنفرانس خبری آمد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
او ابتدا در مورد بازی گفت: حق ما در این مسابقه برد بود که به آن نرسید. به جز 20 دقیقه اول همه دیدند که بازی در اختیار ما بود اما هر چه تلاش می‌کردیم به در بسته می خوردیم و توپ ها وارد دروازه نمی‌شد. برای تراکتور آرزوی موفقیت می‌کنم و از بچه های خودمان بابت زحماتی که در این سرما کشیدند متشکرم. به نظر من تراکتور باید از یک امتیازی که گرفت باید خوشحال باشد. آن‌ها اگر موقعیتی هم داشتند روی اشتباهات ما به دست آمد.
مظلومی در مورد خداحافظی قهرمانی از داوری گفت: برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من در مورد آن صحنه مشکوک نمی‌توانم اظهار نظر کنم و کار بر عهده کارشناسان است؛ اما به نظر من یک پنالتی در این مسابقه برای ما گرفته نشد.
سرمربی استقلال گفت: برای بازی بعدی با این برنامه به تبریز نمی‌آییم و به دنبال گل زنی هستیم. این بازی تنها بازی ما در این لیگ بود که گل نزدیم. به نظر من البته تراکتور برای رسیدن به موفقیت با قلعه‌نویی به زمان نیاز دارد. تراکتور در زمان تونی هم تک ضرب بازی می‌کرد.
او در مورد اختلافات رحمتی با قلعه‌نویی گفت: اختلافاتی وجود دارد؛ اما این طور نیست که آن‌ها دشمن هم دیگر باشند. این نظر شخصی آن‌هاست، به هر حال در فوتبال اختلاف وجود دارد و این به معنی دشمنی دو نفر با هم نیست.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =