رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: قم میزبان مسابقات بدمینتون همگانی منطقه‌ای کشور در دو بخش مردان و زنان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علی پنجه باشی با اعلام خبر قم میزبانی قم در مسابقات بدمینتون همگانی منطقه‌ای کشور، به مهر گفت: پس از میزبانی قم از دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور، مسابقات بدمینتون همگانی منطقه‌ای کشور در منطقه یک به میزبانی قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات قرار است با حضور تیم‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، قم و چهارمحال و بختیاری در دو بخش مردان و زنان برگزار شود و تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبانی از این مسابقات را بر عهده دارد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: این رقابت‌ها روز جمعه ۴ دی‌ماه در قم انجام می‌شود و ابتدا مردان بدمینتون باز از ساعت ۹ صبح مسابقات خود را برگزار می‌کنند و رقابت‌های بخش بانوان در نوبت عصر در سالن فرهمند به انجام می‌رسد.

پنجه باشی بیان داشت: کاظم افشاری، علی دادستان، محسن شهرستانی، و محمد علی ضیایی برای تیم مردان قم و مهسا ارسطو، پروین قهرمان، زهرا کاظمی و ملیکا صدری برای تیم بانوان قم به میدان خواهند رفت.

وی عنوان کرد: تیم بدمینتون مردان قم در لیگ دسته اول کشور نیز به زودی برای برگزاری مسابقات خود در دور برگشت این مسابقات عازم زنجان می‌شود تا با ۴ تیم دیگر حاضر در دور گروهی رقابت کند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: تیم بدمینتون بوژنه قم در دور رفت این مسابقات برابر نمایندگان زنجان و تهران بازنده شد اما در ۲ بازی نیز برابر حریفانی از کردستان و مازندران به برتری رسید تا با ۲ برد و ۲ باخت به کار خود در دور رفت پایان دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =