اسناد غیر قابل انکار دیگری هم داریم که فقط به دست ما رسیده و آن حاکی است که آمانو در سفر به ایران ویروس آنفلوآنزا را آورده و پخش کرده و رفته که متاسفانه هدف اول او مراکز هسته ای ما بوده است!

 

مرور قیل و قال خنده دار برخی رسانه ها و چهره های دلواپس امروز در کنار سکوت دیروزشان با توجه به حضور همیشه در صحنه گوگل و حافظه خوبش، خالی از لطف نیست؛ مانند برخورد با ویروس آنفلوآنزا.


روزنامه حیران

تیتر اول: برجام زائید

سرمقاله
با توجه به اینکه اسناد غیر قابل انکاری از دیدارهای متعدد جورج سورس با یکی از سران فتنه وجود دارد، از اول هم برجام، یک تله و دام گسترده برای خوش خیالی و وادادگی محسوب می شد که ما خیلی قبل تر اعلام کردیم. حالا هم با وجود ادعای دولتمردان محترم که هنوز در خیال خوش رقصی غرب و رفع تحریم ها هستند، باید گفت که نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه آنلفوآنزای خوکی را هم به ایران نفوذ دادند. اسناد غیر قابل انکار دیگری هم داریم که فقط به دست ما رسیده و آن حاکی است که آمانو در سفر به ایران ویروس آنفلوآنزا را آورده و پخش کرده و رفته که متاسفانه هدف اول او مراکز هسته ای ما بوده است.

روزنامه چمن امروز

تیتر اول: خبر مرگمان
یادداشت روز: پسابرجام هم رسید و داریم با منافعش حال می کنیم؛ هوا که خفتمان کرده و دارد خفه مان می کند، کم مانده بود خوکی هم بشویم. خبر مرگمان تحریم ها را هم برنداشتند و حسابی دورمان زدند و دیپلماسی لبخند نه تنها روی زمین جواب نداد که روی هوا هم مالید. حالا نه زمین هسته ای داریم که با آن دنیا را به زانو در آوریم و نه آسمان پاک و نه حتی دانشمندان سالم. آنلفوآنزا آمده و عجیب است هنوز دولتی ها آن را ندیده اند...

بیست و سی

آنفلوآنزا همچنان قربانی می گیرد
گزارش خبرنگار ما حاکی است 3 نفر از هموطنان دیگرمان نیز عصر دیروز در شهرهای دره سفلا، دشت سرنا و دی جی آباد در غرب و جنوب کشورمان، بر اثر این بیماری جان دادند. هنوز علت اصلی مرگ مشخص نشده اما مردم محلی این مناطق می گویند این افراد قبل از مرگ زیاد عطسه می کردند. هنوز مشخص نیست چه کسی به داد مردم می رسد و چرا وزیر بهداشت استعفا نمی دهد و رییس جمهور، رییس سازمان محیط زیست را برکنار نمی کند...

یک نماینده مجلس
هیچکس به فکر نیست، مردم دارن تلف میشن. اصلا من استعفا میدم میرم آنفلوآنزا می گیرم میارم میدم شما ببینین این آنفلوآنزا داره چه بلایی سر مردم میاره. بابا چرا کسی گوش نمیده. گریه کنم بذارم رو اینستاگرام خوبه؟ چرا این دولت اینطوریه؟ چرا کاری نمی کنن؟ سریال هم می سازن به مردم توهین می کنن...البته ما شکایت کردیم ولی این چه وضعیه آخه؟!

***
***
در دولت احمدی نژاد


روزنامه حیران
تیتر اول: احمدی نژاد سونامی مرگ در ایران را خاموش کرد
موج گسترده حملات نرم استکبار با همکاری ورشکستگان داخلی که اسناد دیدارشان با جورج سورس آنهم چند بار، نزد ما هست، به کشور رسید که با درایت رییس جمهور مردمی، محبوب و محترم و 40 میلیونی مهار شد. احمدی نژاد با سخنان سنجیده و حساب شده خود این سونامی را نیز به پادوهای امریکا و انگلیس حواله داد. گفته می شود در پی این اقدام شجاعانه و جسورانه و کارشناسی شده، نه تنها آنفلوآنزای خوکی هیچ تلفاتی نداشته بلکه امید به زندگی در ایران از بعد از سخنرانی دکتر احمدی نژاد 11 سال افزایش یافته است.

روزنامه چمن امروز

تیتر اول: دمت گرم دکتر!
یادداشت روز: آقای همیشه در صحنه و جناب آرای باطله هرچه می خواهند بگویند، ابابیل های سخنان احمدی نژاد، ابرهه و سپاهش را بی آبرو کرد. آتش آنفلوآنزای خوکی با دم مسیحایی رجایی زمان، گلستان شد و بازهم سوختند جماعت دماغ سوخته جلبک و خاندان همیشه بازنده غرغروی سیاست باز. حالا بازهم دکتر ماست که ملت را از یک پیچ تاریخی آنهم بدون حتی یک نفر تلفات نجات داده است، دمت گرم دکتر!

بیست و سی
در پی برخی شایعات مبنی بر ورود ویروس خطرناک آنفلوآنزای خوکی در کشور، وزارت بهداشت با رد قوی این شایعه، از مردم خواست به زندگی خود ادامه دهند.

امشب و در خصوص این شایعه، رییس جمهور به طور مستقیم با مردم سخن می گوید...

احمدی نژاد در برنامه زنده تلویزیون: امشب قصد ارائه گزارش ندارم و چند دقیقه بیشتر حرف نمی زنم. اما خب مردم عزیز ما باید بدونن داستان چیه. بالاخره رای دادن، منتخب ملت باید پاسخگو باشه. البته اسامی این چند نفری که دل مردم رو لرزوندن توی جیب من هست به وقتش رو می کنم.
اما مردم! برید به زندگی تون برسین، یارانه تون رو هم بگیرین و حال کنین، یه جماعتی هستن که به جنگ احمدی نژاد اومدن. البته من به دوستان عرض کردم، احمدی نژاد کسی نیست که دشمن هم بخواهد. این ها دست شون از قدرت کوتاه شده، نمی خوان ملت راحت زندگی کنن. من به حریم اختصاصی شون وارد شدم، ویروس خوکی میارن تو کشور. با پول کی؟ با پول بیت المال میخوان زندگی شما رو بهم بریزن. تا احمدی نژاد هست، خیالتون راحت باشه. این دولت اندازه همه دولت های قبلی از اول انقلاب حتی قبل از انقلاب کار کرده، بدون منت بدون رانت. هر روز هم یه جوری دارن کارشکنی می کنن؛ حالا هم ویروس خوکی...من که می دونم از کجا آب میخوره، مردم هم می دونن. هیچ مشکلی نیست، حواستون باشه میخوان خادم ملت رو ویروسی کنن که امکان نداره...(توضیحات یک ساعت 53 دقیقه ادامه دارد و...)


در مجلس

125 نماینده مجلس در نامه ای، از اقدامات رییس جمهور در مهار بزرگترین خطر بهداشتی جهان در ایران، تشکر کردند و خواستار پخش مجدد فیلم سینمایی اخراجی ها از تلویزیون شدند.

 

 

 


محسن حدادی
6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سقا A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    78 6
    دمت گرم حرف دل ما رو زدي
  • شاهین A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    61 3
    ایول .خیلی باحال بود.................
  • مهدی A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    54 3
    خیلی جالب بود.امیدوارم طنزت ادامه دار باشه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    47 3
    خیلییی باحااااااااااااال بووود
  • ahmad IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    53 3
    نمایندگان که خواستار پخش مجدد اخراجی ها شدن خیلی با حال بود، واقعا دمت گرم آقای حدادی لطفا بیشتر از این مطالب روزنامه حیران و چمن امروز و هوا نیوز بنویس
  • اسي A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    38 4
    عاااالي بود, حرف دل من بوداصن...
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    44 4
    عالییی بود
  • میثم IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    29 3
    بسیار عالی بود :
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    38 3
    دمت گرم،هزاره سوم رو خوب اومدی.
  • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    42 3
    125 نماینده مجلس در نامه ای، از اقدامات رییس جمهور در مهار بزرگترین خطر بهداشتی جهان در ایران، تشکر کردند و خواستار پخش مجدد فیلم سینمایی اخراجی ها از تلویزیون شدند : خوب بود.
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    28 3
    احسنت
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    36 3
    من به عنوان یک بیننده از خبرهای صوا و سیمای ملی کلا مایوس شدم به جای گفتن حرف دل مردم و مستعضفین که انقلاب به خاطر آنان صورت گرفت کاملا بلعکس عمل میکنه و دولت منتخب و افراد مردمی را میخواد درو کنه اون از مجری های بی تجربه اش که اصلا شایستگی مجری گری در سطح شبکه های استانی را هم ندارند اون هم از اخبارشان هر وقت میخوام خبر گوش بدم بعدش پشیمان میشم نگاه کردم
  • محمد IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    35 4
    خیلی خوبه این محسن حدادی.روزنامه حیران و چمن امروز:
  • سراج IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    3 17
    چرا تیتر روزنامه هایی مثل آفتاب و ابتکار و قانون و ... رو نیاوردید؟
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    7 4
    عالي بود و پر مفهوم
  • رحيم A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    17 4
    عالي بود آقا محسن، دست مريزاد.
  • ایرانی A1 ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    10 4
    عالی بود ... بیست بیست
  • س A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    13 5
    خبر مرگمان خيلي خوب بود... خنديدم...
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    8 3
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • فرناز A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    2 17
    بی مزه بود
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
  • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    1 0
    مثل همیشه پر مغز...خیلی ممنون