شباهت شهرام جزایری به لئوناردو دی کاپریو از زبان خودش

شهرام جزایری در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرآنلاین گفته یکی از متصدیان پرونده‌اش فیلم «اگه می‌تونی منو بگیر» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو را به او داده تا در زندان ببیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم سال 2002 به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ساخته شد و داستان آن درباره‌ی فرانک آبیگنل جونیور (با بازی دی‌کاپریو) است که میلیون‌ها دلار چک جعل کرد و خود را خلبان هواپیمایی پن ای ام آمریکا، دکتری در جرجیا و وکیلی در لوئیزیانا جا زد.

جزایری در این مصاحبه گفته: «سال 83 - 84 یکی از متصدیان قضايی پرونده من فیلم catch me if you can را آورد به من داد. در زندان DVD و تلويزيون بود. وقتی فيلم را دیدم، به من گفت این سرنوشت تو است! البته مثل همان فيلم وقتي بازجوییهای من تمام شد، کارشناسان وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات و حتی مأمور قضایي پرونده از من درباره پرونده هاي اقتصادي ديگر مشورت می گرفتند. من هم تا پرونده ها را می دیدم، می فهمیدم ايراد کار کجاست و همیشه کمک مي کردم. ميدانيد که شخصيت آن فيلم واقعي است.»

جزایری افزوده: «او در آخر فيلم و زندگي اش مدیر کل بانک و بیمه FBI شد. در طول تعقيب و گريزهاي فيلم، آن پلیس و افرادی که او را تعقیب ميکردند به ديکاپريو که نقش اصلي فيلم را بازي ميکرد، وابستگی عاطفی پیدا کرده بودند. به نظرم همين حس را تمام 54 قاضی اي که پرونده من را بررسي ميکردند نيز نسبت به من پيدا کرده بودند. خیلی از این زندانبانها هم رابطه عاطفی خاصی بامن، داشتند. مي توانيد برويد تحقيق کنيد. آنها ضمن اینکه رسیدگی‌های قضایی شان را بسیار سختگیرانه دنبال می کردند، اما به شخصيت واقعي من هم علاقه مند بودند.»

او تاکید کرده: «البته اين را هم بگويم که آن فيلم درباره يک جاعل چک ساخته شده بود ولي من جاعل نبودم و به شدت نسبت به اين مساله، موضع دارم و هیچ وقت از این کثافت کاریها در زندگیم نکرده ام.»

مشروح مصاحبه با جزایری را می‌توانید اینجا بخوانید.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =