استاندار در کنگره شیخ مجتبی قزوینی:  مجتهدین برای استفاده صحیح مردم از تکنولوژی‌های نوین تلاش کنند

فریدون همتی با بیان اینکه باید زمینه استفاده صحیح از فضای نوین تکنولوژی برای مردم فراهم شود، اظهار داشت: مجتهدین برای استفاده صحیح مردم از تکنولوژی‌های نوین تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین فریدون همتی، استاندار قزوین در کنگره ملی بزرگداشت متألی قرآنی« شیخ مجتبی قزوینی» که در سالن اجتماعات شهید رجایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت‌ها و ستارگان زیادی در حوزه ملی و استانی در قزوین وجود دارند که باید با استفاده از فضاهای مجازی و ابزارهای تبلیغاتی موجود نسبت به معرفی آنان به نسل امروز اقدام کنیم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های رفع دغدغه‌ها و نگرانی در حفظ جامعه و نسل جوان از معضلات اجتماعی که می تواند زودبازده واثربخش نیز باشد معرفی همین شخصیت‌های برجسته دینی و فرهنگی استان قزوین و مفاخر کشوری است.

همتی بیان کرد: رویکرد دولت و همچنین استانداری قزوین در این مسیر خواهد بود که بتوانیم با کمک فرهیختگان، مدیران و همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دهیم که این شخصیت‌های ماندگار به مردم معرفی شوند.
این مسئول بیان کرد: بعد از گذشت سالیان متمادی از وفات مرحوم « شیخ مجتبی قزوینی» همچنان شاهد این هستیم که راه ایشان در جامعه زنده است و آثار این مرد بزرگ را می‌توان در جامعه واضح و جاری دید.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا علاوه بر معرفی پیشنیان و بزرگان گذشته قزوین، آثار، رفتار و کردار شخصیت‌های فرهیخته دینی و معنوی امروز جامعه را نیز به نسل امروز معرفی کنیم.

استاندار قزوین تأکید کرد: پیام سازنده این معرفی در این خواهد بود که جامعه فهیم ما قدر این شخصیت‌ها را خواهند دانست و توجه بیشتری به این بزرگان که هرکدام افتخار جامعه امروز هستند محسوب خواهند شد.

وی عنوان کرد: متأسفانه تکنولوژی جدید به جای اینکه در اختیار فرهنگ جامعه و در جهت ترویج آداب دینی باشد در اختیار و در خدمت تخریب‌ها و حمله به دیگران، تهمت‌ها و غیبت‌ها قرار گرفته است و این یک آسیب بزرگ است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =