راننده محبوس در خودرو نجات یافت/ ریزش آوار خسارت جانی نداشت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از یک مورد حادثه تصادف در جاده مخصوص کرج- تهران خبر داد و گفت: با تلاش امداد گران در این سازمان راننده محبوس شده در یکی از خودروها نجات یافت.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید جواد موسوی در توضیح حادثه مذکور اظهار داشت: طی تماسی تلفنی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی، یک مورد برخورد خودرو در جاده مخصوص کرج- تهران، لاین جنوبی، روبه روی شرکت قطعات فولادی اعلام شد و نیروهای آتش نشان بدون فوت وقت به محل حادثه اعزام شدند.
این مسئول با اشاره به اینکه افراد در ایستگاه 116 ماموریت این عملیات را به عهده داشتند، عنوان کرد: در مقابله با این حادثه دو دستگاه خودروی ویژه امداد و نجات به همراه امداد گران سازمان فعالیت کردند.
وی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی وانت نیسان با یک دستگاه خودروی ام، وی، ام برخورد کرده بودند، گفت: این برخورد موجب محبوس شدن راننده خودروی ام، وی، ام شده بود که امداد گران سریعا نسبت به رها سازی فرد مذکور اقدام کرده و پس از 22 دقیقه تلاش موفق می شوند راننده را از درون خودرو به محلی امن انتقال و تحویل عوامل اورژانس دهند.
ریزش آوار خسارت جانی نداشت
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه ریزش آوار در بلوار امام رضا (ع) اشاره و بیان کرد: سقف طبقه پنجم یک ساختمان شش طبقه 16 واحدی در این بلوار ریزش کرده بود که نیروهای امداد گر بدون فاصله خود را به محل حادثه رساندند.
موسوی ایستگاه درگیر در رویارویی با این حادثه را ایستگاه 107 نام برد و افزود: دو دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه چهار نیروی آتش نشان با مراجعه به محل حادثه عملیات ایمن سازی و جلوگیری از ریزش کل ساختمان را آغاز کردند.
این مسئول علت حادثه را ساخت و ساز غیر مجاز ذکر و عنوان کرد: عدم رعایت موارد ایمنی در ساختمان سازی منجر به ایجاد حوادث ناگوار و خسارات سنگین جانی و مالی می شود که شهروندان باید در این خصوص دقت کافی را داشته باشند.
وی مدت زمان انجام عملیات را یک ساعت و 38 دقیقه اعلام کرد و گفت: در این حادثه معاون خدمات شهر، هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و حراست و بازرسی همچنین معاونت عملیات و مدیر منطقه 2 عملیاتی سازمان حضور داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =