مهر نوشت: دانش آموز ۱۵ساله ای در یکی از مدارس روستایی خراسان شمالی خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داد.

دانش آموز ۱۵ساله ای که در یکی از روستاهای خراسان شمالی مشغول به تحصیل بود، وقتی مدیر مدرسه به دلیل بی انضباطی وی، خواستار حضور والدینش در مدرسه شد، با رفتن به آغل گوسفندان در منزل، خود را به دار آویخت.

ابوالفضل جنتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این حادثه اظهار کرد: به دلیل بی انضباطی این دانش آموز که با دانش آموز دیگری مشکل پیدا کرده بود، مدیر مدرسه از وی خواست که روز بعد به اتفاق یکی از والدینش در مدرسه حضور پیدا کند.

وی افزود: این دانش آموز که تا پایان ساعت آموزشی در مدرسه حضور داشت بعد از تعطیل شدن مدرسه همراه با سایر دانش آموزان به قصد منزل مدرسه را ترک کرد.

جنتی گفت: بر اساس آنچه توسط برخی از اهالی مطرح شده است وی تا ساعت ۱۵روز گذشته درمراسم مذهبی که در منزل خانواده دانش آموز شاکی برپا بوده حضور داشته و سپس به منزل رفته است.

وی گفت: اینکه در منزل بین دانش آموز مورد نظر و خانواده اش چه گذشته، از آن بی خبریم؛ اما بعد اطلاع یافتیم که این دانش آموز با رفتن به داخل آغل گوسفندان در منزل مسکونی شان، خود را به دار آویخته است.

جنتی اخراج این دانش آموز از مدرسه را تکذیب کرد و گفت: براساس اطلاعاتی که مدیر مدرسه منعکس کرده است، تنها از دانش آموز خواسته شده که روز بعد به اتفاق یکی از والدین خود در مدرسه حضور پیدا کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم بهروز IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    این دانش آموز درمدرسه ای که من معلمش بودم درس می خواند دوسال دانش آموزما بودکه یک بی انضباطی ازاین دانش آموزدیده نشد ودرضمن بهروزهمیشه شاگرد اول بوددر ضمن درساعت آموزشی بهروزرا دنبال والدینش فرستادندچرامی خواهند خودشان رابی گناه جلوه بدهند کوتاهی خودشان رابه گردن طفل معصوم می گذارند اخراجش هم صحت دارد مدیرازجلوخودش حکم اجراکرده
    • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
      25 32
      از کجا معلوم که شما معلم اون مرحوم هستید .چرا میخواین فرهنگیان رو بد جلو بدعید .دست بردارین از این کارهاتون
    • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
      25 2
      همیشه همون مقصره که دیگه نیست مثل خلبان هواپیما که سقوط کرد مثل خاوری که از ایران رفت متل این بچه که تلف شد حتی اگر این مدیر راست بگه نمیشد تلفن بزنن به خونشون و بگن پدر با مادرش بیاد تا بچه کمتر استرس داشته باشه؟
  • محمود IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    23 2
    چ دروس روانشناسی از پایه باید تدریس شود حضور روانشناسان در مدارس الزامی است
  • بی نام CA ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    15 1
    این چندمین بار است که این اتفاق دارد می افتد ایا باید ساکت بود؟ ایا نباید در این مورد قوانینی وضع شود؟ ایا وجود یک مشاور و روانشناس در همه مدارس نباید اجباری شود؟ ایا مردم نباید در این مورد عکس العمل نشان دهند؟ حالا چون در یک روستا اتفاق افتاده احتمالا خانواده او عکس العملی خاص نشان نمی دهند. بی انضباطی چه نعریفی دارد؟ متاسفانه در مدارس انجمن اولیا و مربیان جدی گرفته نمی شود با مسائل و برخوردهای طبیعی دروه نوجوانی درست برخورد نمی شود....
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    4 6
    اگر راست مي گي اسم واقعيت را بنويس
  • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    23 7
    واقعا" باید فاتحه جامعه پزشکی و آموزش و به اصطلاح پرورش را خواند
    • بی نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
      0 23
      يكى فاتحه تو رو بخونه با اين عقب موندگيت
  • پری IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    17 2
    پدر و مادرها به بچه هاتون یاد بدین که هر چند باید به معلم احترام بذاره ولی عدم تایید از سوی مدیر و معلم به معنی پایان دنیا نیست.بهشون بگین معلمها گاهی اشتباه میکنن مثل هر آدمی. بگین اخراج از کلاس و حتی اخراج از مدرسه همه درها رو به روی اونا نمیبنده. مهم نیست اگه معلم دوستشون نداشته باشه . معلم فقط آدمیه که قراره مطالبی رو به بچه یاد بده و هر نظری درباره بچه داشته باشه لزوما درست نیست.
  • بی نام US ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    14 8
    خذایا از این موجودات دو پا به نام انسان چگونه می گذری . حیف آن طفل معصوم که از ترس تهدید و تنبیه و اخراج از دنیا رفت
  • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    13 8
    حتما با لحن بسیار بدی با این دانش آموز صحبت کرده که تحت فشار خودکشی کرده است . آن ازحادثه خمینی شهر اصفهان که یک دکتر به جسم آسیب میزند و این هم از معلمی که باید دکتر روح و روان فرزندان مردم باشد چنان برخودردی میکند که خودش را دار میزند
  • یک معلم IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    9 7
    با این دلایلی که شما گفتید که خودکشی اصلا امکان نداره مطمئنی معلم همون مدرسه هستی یا اصلا معلمی؟
  • بی نام A1 ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    2 1
    واقعیت را مثل همه چیز پنهان نکنید فضای آموزشی فضای رعب وحشته مدیر یا معلم یا ناظم اکثرأ عصبی و پرخاشگر هستند دانش آموز مطیع لازم دارند انضباط از منظر ا اکثریت آنها یعنی لال و بله قربان به همین خاطر بچه‌ها از شدت تنبیه خود را خلاص میکنند اگر گفته معلم قبلی صادق باشد واقعاً یک فاجعه است
  • بی نام DE ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    5 1
    فرهنگ دیکتاتوری و اطاعت از گهواره تا گور
  • نقی A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    2 1
    این بچه چه خطایی کرده بود؟ چرا هیچ توضیحی ندادن؟ مدیر به چه حقی به خودش اجازه میده به هر شیوه ای بچه رو تنبیه کنه؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    1 1
    تاسف تاسف تاسف از این رابطه های معلمدانش آموزی .. پدرفرزندی ............
  • بي نام ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 3
    اين خبر بسيار من رو متاسف كرد ....ميتونم حدس بزنم كه چطور باهاش رفتار شده ....ولي اين دليل بر خودكشي نميتونه باشه ...احتمالا از لحاظ اعصاب و روان مريض بوده و به طور اتفاقي روز بعد مشاجره در مدرسه خودكشي كرده!!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    حرف وحديث زياد است بزودي پس از تحقيقات همه چيز روشن مي شود .اما اين تجربه تلخ بايستي شروع يك پرورش صحيح در خانه ومدرسه باشد