ایسنا نوشت: سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد.

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنج‌شنبه (26 آذر) در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شده و تا چهارشنبه (2 دی) ادامه می‌یابد.
در سومین روز از ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله موسوی بجنوردی برای ثبت نام در ستاد انتخابات کشور حضور یافت. همچنين آیت الله تسخیری با مراجعه به وزارت کشور برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرد.
آیت‌الله سید کاظم نوری مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان نيز با حضور در فرمانداری گرگان به صورت رسمی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد. 

همچنين به گزارش ايلنا، حجت الاسلام بهرام شجاعی نيز از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد. وي
پیش از این گزارشی در مرکز پژوهش‌های مجلس با عنوان «ازدواج موقت و تاثیر آن بر تعدیل روابط نامشروع جنسی» با نظارت حجت الاسلام جلیل محبی تهیه کرده بود که این گزارش به دلیل حاشیه‌هایی که ایجاد کرد٬ از سایت مرکز پژوهش حذف شد.

آیت الله سیدمحمد سجادی از شاگردان امام خمینی (ره) و از نزدیکان بیت امام‌(ره)، با حضور در حوزه ثبت‌نام از کاندیداهای نمایندگی مجلس در فرمانداری قم، برای کانداتوری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران ثبت نام کرد.  آیت الله سجادی در انتخابات دوره قبل مجلس خبرگان رهبری از استان قم کاندیدا شده بود و به صورت غیر رسمی مورد حمایت اصلاح‌طلبان قرار داشت، اما در ‌‌نهایت آیت الله محمد مؤمن که کاندیدای رسمی جامعه مدرسین بود، پیروز انتخابات حوزه استان قم شد. 

حجت‌الاسلام بهرامی و بابک محضری از دیگر افرادی بودند که در نیمروز اول سومین روز ثبت کاندیداهای مجلس خبرگان در این انتخابات ثبت نام کردند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =