روایت حنیف عمران زاده از ساختن آدم برفی اش در تمرین استقلال/بچه ها دق و دلی شان را سرم خالی کردند

حنیف عمران زاده مدافع استقلال می گوید در بازی صبا داور با سختگیری تیمش را 10 نفره کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال مقابل صبا با وجود آنکه 70 دقیقه 10 نفره بازی کرد توانست با یک گل برنده مسابقه باشد. حنیف عمران زاده مدافع آبی ها درباره این برد می گوید: «جلوی صبا حساب شده بازی کردیم. در حالی که 10 نفره بودیم، موفق شدیم سه امتیاز حساس به دست بیاوریم؛ تیمی که در 10،11 هفته اخیرش خیلی خوب کار کرده بود و با قدرت به جمع مدعیان رسید. در بازی صبا روی یک اتفاق برزای را از دست دادیم و نزدیک به 70 دقیقه 10 نفره بازی کردیم اما خدا را شکر که در نهایت بردیم. البته به نظر من اخراج برزای سختگیرانه بود.»
او درباره عملکرد خوب خط دفاعی استقلال هم می گوید: «خط دفاعی استقلال هفته هاست که عالی کار می کند. در چند هفته اول در دفاع با مشکلاتی روبرو بودیم اما دفاع تیمی ما با صحبت های پرویز خان و آقای صالح درست شد.» حنیف در ادامه به عملکرد خوب مهدی رحمتی هم اشاره می کند: «همه می دانند مهدی چه دروازه بان خوب و بزرگی است و تا چه اندازه عملکردش به استقلال کمک می کند. حضور مهدی به همه بازیکنان خصوصا عناصر دفاعی آرامش خاصی می دهد و برای استقلال و تیم مان یک سوپاپ اطمینان است.»
هفته گذشته بود عکس های جالبی از برف بازی در تمرین استقلال منتشر شد که در آن بازیکنان استقلال بر سر حنیف ریخته بودند و او را برف مالی می کردند. مدافع استقلال با خنده در این باره توضیح می دهد: «در آن روز رحمتی با کمک چند تن از بازیکنان دیگر حسابی من را برف مالی کردند و به قول خودش از من آدم برفی ساختند ولی ناراحت نشدم چون با مهدی و بقیه بازیکنان مان رقابت زیادی دارم. بالاخره هر چه بود شاید بچه ها دق و لی شان را یک جورهایی سر من خالی کردند.»


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =