مهر نوشت: در دومین حادثه به وقوع پیوسته صبح شنبه در مشهد این بار یک جوان ۲۸ ساله در میان تیغه های یک دستگاه صنعتی گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

ساعت ۸ و ۵۱ دقیقه صبح شنبه یک جوان کارگر در شهرک صنعتی توس مشهد در حالیکه مشغول کار با دستگاه همزن بود ناگهان دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: با طلب استمداد از سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر وقوع حادثه برای یک کارگر ۲۸ ساله در شهرک صنعتی توس نجاتگران ایستگاه های ۷ و ۳۶ این سازمان برای نجات جان این کارگر عازم محل حادثه شدند.

حسین خاکپور بیان کرد: این کارگر ۲۸ ساله در حین کار با دستگاه همزن در کارخانه تولید مواد غذایی بر اثر گیر کردن گوشه ای از پیراهنش به دستگاه به درون آن کشیده شده بود که با وجود اعزام به موقع نجاتگران این سازمان اما به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

وی افزود: جسم بی جان این کارگر پس از عملیات رها سازی توسط نجاتگران این سازمان برای بررسی های اولیه به دستور قاضی ویژه قتل تحویل عوامل انتظامی و قضایی شد.

خاکپور با اشاره به حوادث مشابه به وقوع پیوسته در همین رابطه و در واحد های صنعتی متذکر شد: در کارگاه هایی که دارای دستگاه های کشنده هستند حتماً باید از لباس کار مخصوص استفاده شود و صاحبان این واحد ها باید دستگاه های صنعتی را به سیستم های قطع خودکار تجهیز کنند.

47304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باربد قائم شهری IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    3 0
    من یک کارمندم ولی همیشه دوست داشتم لباس فرم مخصوص کار داشته باشم ... حداقل با این دیدگاه که لباس شخصی ام حین کار مستهلک نشه اسمش را بذارین خسیسی نمیدونم چراکارگران از پوشیدن لباس و کفش مناسب کار خودداری میکنن حداقل برای ایمنی خودشان
  • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    3 0
    خدارحمتش کنه و به خانوادش صبر بده.یک نان آور خانواده ازدست رفت