ایران نوشت:سرهنگ حبیب‌الله رجبلی رئیس پلیس فتای گلستان از دستگیری پزشک قلابی که به روش‌های مختلف بویژه ازدواج از زنان جوان و مجرد در شبکه‌های مجازی اخاذی می‌کرد، خبر داد.

 وی اظهار داشت: در پی دریافت یک پرونده قضایی از دادسرای گرگان مبنی بر شکایت زنی در زمینه مزاحمت، تهدید و اخاذی، مراتب با تشکیل پرونده‌ای در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی این زن شاکی اظهار داشت که چندی پیش از طریق یک سایت همسریابی با فردی که خود را پزشک معرفی می‌کرد، آشنا شدم که به جهت آشنایی برای ازدواج، مدتی تلفنی با وی صحبت کرده و چند ملاقات باهم داشتیم که متهم با تهیه فیلم و عکس قصد اخاذی از من را داشت.

رئیس پلیس فتای گلستان ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیسی سرانجام این مرد شناسایی و مشخص شد مشخصات پزشکی وی نیز جعلی است و مأموران مرد فریبکار را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند. سرهنگ رجبلی افزود: در تحقیقات تکمیلی از این مرد مشخص شد پزشک قلابی، خانم‌های مجردی را که دارای تمکن مالی و شخصیت اجتماعی بالایی بودند شناسایی و از آنان به روش‌های مختلف کلاهبرداری می کرد.

وی گفت: مرد شیاد با پنج اخاذی به روش مشابه روانه زندان شد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    8 0
    شخصیت اجتماعی بالا رو خوب اومدی‎:‎
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    14 0
    آخه من نمیدونم این سایت همسر یابی دیگه چه صیغه ای هست خانوم ها برای خریدن یه جفت کفش کل بازار و میرن زیرو رو میکنن بعد چه جوری به این طریق مبخوان شوهر پیدا کنن