دانش پژوهان با عزم راسخ و همت بلند موجب سربلندی و افتخار جامعه هستند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مراسم جشن تقدیر از دانش آموزان ممتاز این شرکت گفت: دانش پژوهان با عزم راسخ و همت بلند، برای خانواده و جامعه مفید بوده و موجب سربلندی و افتخار کشور هستند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس سیدمحمد موسوی زاده با تبریک توفیقات حاصله توسط دانش آموزان ممتاز بیان داشت: توکل به خدا و کسب مهارت های زندگی و دستیابی به مدارج علمی و معنوی بالاتر برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دانش آموزان یک ضرورت است.
وی با تاکید بر این که دانش پژوهان می باید مهارت های ارتباطی خود را تقویت نمایند اظهار داشت:با ارتقای این مهارت، فرد با دیگران تعامل سازنده برقرار نموده و راه های پیشرفت و توسعه را بهتر طی می کند.
مهندس موسوی زاده خاطرنشان ساخت: با ارتقای سواد ارتباطی و سواد عاطفی، مهارت تشخیص اطلاعات درست از نادرست در انسان تقویت شده و افراد در جهت رشد و تعالی سوق پیدا می کنند.
وی تصریح کرد: هرچه تحصیلات عالیه در فرد بیشتر شود، تعهد به خود خانواده افزایش یافته و جملگی می باید تلاش نمائیم تا این سواد به دست آمده را در راه صحیح، در جهت تعالی خانواده و جامعه و گره گشائی از کار مردم به کار ببندیم.
مهندس موسوی زاده از تلاش کارکنان شرکت در عرصه خدمت رسانی و اثربخشی فعالیت ها در این حوزه تقدیر نمود و یادآور شد: نتیجه این تلاش ها باعث شده تا در زمینه شاخص های بهره وری فنی و بهبود ضریب اطمینان شبکه ها رشد قابل توجهی حاصل گردیده و در خصوص پیک سائی نیز فراتر از هدف مورد نظر، اقدامات مؤثر صورت گرفته و منتج به کسب رتبه اول این شرکت شده است.
وی همچنین از کوشش و زحمات بی وقفه والدین و اولیا و مربیان در زمینه تعلیم و تربیت و کسب توفیقات دانش آموزان نیز تشکر و قدردانی به عمل آورد.
یادآور می شود؛ در برنامه های جداگانه ای که در شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار به اجرا درآمد، از 195 نفر فرزندان همکار شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان که در سال تحصیلی 94-93 به عنوان دانش پژوه ممتاز تعیین شده اند، با اهدای لوح تقدیر و هدایائی از آنان قدردانی شد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =