رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان با تأخیر از اواخر دی یا بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران، محمدحسین سلیمی جهرمی اظهار کرد: اگر نتایج را هم اکنون اعلام کنیم، ظرفیتهای تکمیل نشده سوخت می‌شود و نمی‌خواهیم ظرفیت‌هایمان بسوزد و لذا باید حداکثر استفاده را برد تا نیروهای واجد شرایط به آموزش و پرورش وارد شوند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: کسب نمره قبولی علمی لازمه جذب اولیه پذیرفته شدگان است و در حال بررسی هستیم تا تغییراتی در سهمیه ها داشته باشیم ضمن اینکه بومی پذیری و شرایط علمی نیز از اولویت‌ها است.

سلیمی جهرمی با اشاره به اینکه ممکن است نوع رشته‌های مدنظر جابه جا شود، افزود: تلاش می شود تا یک ماه آینده برای ظرفیت‌های خالی مانده افراد پذیرفته شده را برای مصاحبه علمی معرفی کنیم و پس از آن نمرات مصاحبه علمی به صورت یک جا به سازمان سنجش ارسال شود.

 وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان با تأخیر آغاز خواهد شد، افزود: اگر بتوان این دوره را از اواخر دی یا اوایل بهمن آغاز کرد و از تعطیلات تابستان نیز بهره مند شد، می‌توان از ابتدای مهر سال آینده این افراد را وارد نظام تعلیم و تربیت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این تنها تاخیر در طرح جدید آموزش و پرورش نیست و هم در اعلام نتایج و هم در مصاحبه علمی این تاخیر به دلایلی از جمله به حد نصاب نرسیدن ظرفیت ها در برخی رشته ها وجود داشت.

گفتنی است در آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش تعداد ۱۷۸ هزار و ۵۳ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۷ هزار و ۶۱۸ نفر در آزمون حاضر و ۳۰ هزار و ۴۳۵ نفر غایب بودند؛ از تعداد ۱۴۷ هزار حاضر در جلسه آزمون ۸۳ هزار و ۷۵ نفر زن و ۶۴ هزار و ۵۴۳ نفر مرد بودند و ظرفیت پذیرش آزمون سه هزار و ۷۰۴ نفر اعلام شده بود.

 47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =