واحد مرکزی خبر نوشت: مقامات صهیونیست بار دیگر خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم شدند.

به گزارش خبرگزاری قدس، وزیر اسبق امور داخلی اسرائیل و رئیس حزب اتحاد صهیونیستی (رهبر مخالفان کابینه نتانیاهو) با انتقاد از ناتوانی دولت نتانیاهو در سرکوب انتفاضه فلسطینیان، خواستار استعفای وی شدند.
به دنبال عملیات شهادت طلبانه روز شنبه در شهر رعنانا واقع در سرزمین های اشغالی 1948 ، گدیعون ساعر وزیر اسبق امور داخلی رژیم صهیونیستی، به شدت از سیاست های دولت نتانیاهو انتقاد کرد.
ساعر در صفحه شخصی خود در تویتر نوشت: « عملیات فلسطینی ها در رعنانا پس از 3 ماه از شکل گرفتن انتفاضه توسط یک فلسطینی که به صورت غیر قانونی در اسرائیل (اراضی اشغالی) مقیم است، انجام شد. دولت چه موقع می خواهد راه حلی برای جلوگیری از ورود غیر قانونی فلسطینیان به اسرائیل و بستن مناطق تحت سیطره تشکیلات خودگردان به شیوه ای فعال پیدا کند؟»
اسحاق هرتزوگ رئیس حزب اتحاد صهیونیستی و رهبر مخالفان کابینه نتانیاهو نیز در اظهاراتی خواستار استعفای نخست وزیر این رژیم شد. 
وی تصریح کرد عملیات اخیر در رعنانا دلیل دیگری بر شکست دولت نتانیاهو است.
رئیس حزب اتحاد صهیونیستی تاکید کرد نتانیاهو باید استعفا کند چرا که وی از زمان رسیدن به نخست وزیری هیچ کاری انجام نداده و به وعده‌های خود عمل نکرده است. این دولت ادعا می کند و به ادعاهای خود عمل نمی کند.
5050

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    2 0
    فعلا که گور به گور داره میشه.