پس از لباس و موزه کریستیانو رونالدو، هتل‌های CR7 هم در راه است

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه از برنامه آینده کاری‌اش خبر داد؛ او می خواهد در مادرید، نیویورک و پرتغال هتل هایی با برند CR7 بسازد.

نیو صدر- کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه رئال مادرید، برای زندگی بعد از دوران فوتبالش برنامه دارد. او می خواهد در هتل هایی به اسم مشهورش «سی آر 7» در پرتغال، مادرین و نیو یورک 40 میلیون دلار سرمایه گذاری کند.

رونالدو در این رابطه به خبرگزاری فرانسه گفت: بسیاری از فوتبالیست ها کارشان را بدون اینکه بدانند بعد از آن چه می خواهند انجام دهند، تمام می کنند. اما این برای من مشخص است؛ من می خواهم برند خودم را توسعه دهم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برنده سه توب طلا برنامه اش را برای همکاری با گروه هتل داری پستانا اعلام کرد، این هتل ها قرار است در سه شهر فونچال (مرکز شهر مادیرا و محل زادگاه رونالدو) و لیسبون در پرتغال و مادرید افتتاح شوند. هتل دیگری هم قرار است در نیویورک باز شود.

رونالدو درباره همکاریش با پستانا گفت: اینکه خودم به تنهایی وارد پروژه ای به این اندازه شوم غیرممکن است. پستانا بهترین گروه پرتغالی در این حوزه است.

او گفت: در ۳۰ سالگی من گزینه های زیادی دارم؛ از من حمایت زیادی می شود. من واقعا خوشحال هستم، پروژه های دیگر در راه است. چیزی که می خواهم این است که اسم من در هر جایی که سرمایه گذاری می کنم بهترین باشد.

رونالدو با وجود این آینده شغلی روشن، ابراز امیدواری کرد تا فوتبالش شش، هفت و یا حتی 10 سال دیگر ادامه پیدا کند.

او در رابطه با مربی گری فوتبال گفت: من خودم را به اندازه یک مربی نمی بینم، این آرزو من نیست! ولی چه کسی می داند شاید نظرم را تغییر بدهم.

این فوتبالیست که حقوق بالایی در دنیای فوتبال می گیرد،‌ هم اکنون برند CR7 را در صنعت مد دارد.

رونالدو هیچگاه زادگاه خودش را فراموش نکرده است، قرار است او اولین هتلش را در مادیرا افتتاح کند: مادیرا بهترین نقطه شروع برای من بود.

اولین هتل در تابستان ۲۱۰۶ افتتاح خواهد شد، پس از آن هتلی در لیسبون و در سال ۲۰۱۷ هم هتل دیگری در مادرید افتتاح خواهد شد.

دیونیسو پستانا صاحب گروه هتلداری در رابطه با شراکتشان با رونالدو گفت: همه سرمایه گزاری ها 50-50 خواهد بود.

تمام هزینه ساخت این هتل ها 81 میلیون دلار خواهد بود.

هتل داری پستانا در سال 1972 در مادیرا راه افتاد و هم اکنون در 16 کشور 87 هتل دارد. درآمد این هتل های زنجیره ای سالانه 240 میلیون دلار است.

مارک رونالدو، در حوزه های تجاری مختلفی فعالیت دارد؛ برای مثال دو سال پیش موزه ای به اسم CR7 هم در زادگاه رونالدو در پرتغال ساخته شد. 3 توپ طلایی که رونالدو گرفته است هم در این موزه قرار دارد.

گفتنی است مارک لباس رونالدو هم وجود دارد.

 47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =