بعد از مصاحبه با خبرآنلاین/علی ضیا به دیدن آبدارچی محبوب اینستاگرام رفت

بعد از مدتها ممنوع التصویری، علی ضیا فردا شب ویژه برنامه شب یلدا در شبکه یک را اجرا خواهد کرد. او برای تهیه گزارش برای این ویژه برنامه به سراغ آبدارچی مشهور اینستاگرام رفت و برای او چای ریخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ضیا، مجری تلویزیون که مدتی ممنوع‌التصویر بود به دیدن کاظم عقلمند، آبدارچی مشهور اینستاگرام رفت و برای او چای ریخت.
کاظم عقلمند قبل‌تر در با نوشتن متنی در فیسبوک آرزو کرده بود که یک نفر بدون اینکه او درخواست کند، در محل کارش برای او چای بریزد. چندی پیش گفت‌وگوی خبرآنلاین، با عقلمند منتشر شد و واکنش‌های بسیاری داشت. (اینجا)

کاظم عقلمند در گفتگو با خبرآنلاین درباره اتفاق دیروز گفت: دیروز علی ضیا به شرکت ما آمد و بعد از هفت سال چای ریختن برای دیگران، او برای من چای ریخت. من به شخصه به علی ضیا علاقمند بودم و همیشه اخبار مربوط به او را پیگیری می‌کردم، آمدن او باعث خوشحالیم شد.

به گفته کاظم عقلمند، گزارشی که از او ضبط شده، فردا شب در ویژه برنامه شب یلدا، از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت و مجری این برنامه علی ضیا خواهد بود.
به نظر می‌رسد ممنوع التصویری علی ضیا با ویژه برنامه فردا شب، پایان خواهد یافت. او به دنبال انتشار ویدئویی از شادی‌اش پس از گل پرسپولیس به استقلال و اعتراض شدید پرویز مظلومی و طرفداران استقلال، دیگر در تلویزیون دیده نشد.

 کاظم عقلمند از  رفع ممنوع‌التصویری علی ضیا بعد از نزدیک به دو ماه ابراز خوشحالی کرد و گفت: دو هفته پیش در یک روزنامه خواندم که او به تلویزیون برمی‌گردد و این خبر خوشحالم کرد. من قبل از اینکه او به شرکت ما بیاید و برای من چای بریزد، طرفدارش بودم.

بعد از اولین مصاحبه‌ عقلمند با خبرگزاری خبرآنلاین، آبدارچی محبوب اینستاگرام، مشهورتر شد و دنبال کنندگان او از حدود ۴ هزار نفر به ۱۱ هزار نفر رسید.

58۲۴۸

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =