رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان دومین روز از زمان نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان در استان به ۳۰ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری  ، خدابخش مرادی  افزود: از اين تعداد، هفت نفر از حوزه انتخابيه شهرستان هاي شهركرد، سامان و بن، هفت نفر از حوزه انتخابيه شهرستان بروجن، ۱۳ نفر از حوزه انتخابيه شهرستان لردگان و سه نفر از حوزه انتخابيه شهرستان هاي اردل، فارسان، كوهرنگ و كيار نام نويسي كرده اند.

به گفته وی ، نام نويسي از داوطلبان انتخابات مجلس شوراي اسلامي تا چهارم دي ادامه دارد. داوطلبان در چهارمحال و بختياري مي توانند با مراجعه به فرمانداري هاي شهرستان هاي شهركرد، بروجن، لردگان و اردل و يا با مراجعه به ستاد انتخابات كشور نسبت به نام نويسي براي كانديداتوري در حوزه انتخابيه مربوطه ويژه انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اقدام كنند.

گفتنی است ، از چهارمحال و بختياري چهار نماينده به مجلس شوراي اسلامي راه مي يابد. انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي همزمان با پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري، هفتم اسفند سال جاري به صورت سراسري در كشور برگزار مي شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =