سامانه 3090 و بدهی 5 میلیاردی به استقلال و پرسپولیس/هواداران خودشان را ثابت کردند اما...

سامانه حمایت از تیم های لیگ برتری رقمی در حدود 5 میلیارد تومان به هر کدام از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهکار است.

حمیدرضا یادگار - خبرگزاری خبرآنلاین؛3090؛حامی پیامکی تیم های لیگ برتری.به خصوص استقلال و پرسپولیس که قرار بر این بوده تا پولی را که هواداران از این راه پرداخت می کنند به حساب مالی این دو باشگاه ریخته شود تا گره ای از گره های باز نشده این تیم ها را باز کند.

تقریبا مهرماه امسال بود که علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیسی ها در نشستی خبری عنوان کرد که میزان در آمد باشگاه از این طرح بستگی به مشارکت هواداران دارد. به این ترتیب که  کد معتبری از نظر باشگاه که به هواداران اعلام می‌شود، و پرسپولیسی‌ها با ارسال عدد 6 به آن، عضو باشگاه هواداری خواهند شد.

این شرایط برای استقلالی ها هم وجود دارد.آبی های پایتخت هم باید همین کار را انجام بدهند و با ارسال عدد 4 به این سامانه و کسر 200 تومان از حسابشان در ازای هر پیامک نقشی را در کمک به تیم محبوبشان ایفا کنند.اتفاقا هواداران برای این دو تیم و حتی برای تیمی مثل تراکتورسازی هم سنگ تمام گذاشتند و به خاطر عشقی به این تیم های پر طرفدار دارند کدهای هواداری خودشان را به 3090 ارسال کردند.جالب اینجاست که حسینی،مجری طناز این سامانه هم هر کاری از دستش بر بیاید برای ترغیب هواداران و فرستادن پیامک به این سامانه انجام می دهد.از جمله اینکه از زمان ارسال پیامک های شما هواداران این دو تیم در لیگ برتر نباخته اند یا مثلا پرسپولیس با حمایت شما هواداران که پیامک زده اید از ته جدول جدا شد و حالا یکی از مدعیان است!

در این مدت کوتاه قرار بوده تا ماهی 2.5 میلیارد تومان به حساب دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واریز شود.اتفاقی که تا به حال نیفتاده است و باید گفت که سرخابی های پایتخت تا به حال 5 میلیارد تومان از این سامانه طلب کار هستند که اصلا مشخص نیست چه زمانی به حساب آنها واریز خواهد شد.می گویند پول استقلالی ها را به سبک دست داده اند و قرار است این رقم با ارائه تسهیلات خودرویی به بازیکنان پرداخت شود! اتفاقی که اصلا ارتباطی به این موضوع ندارد.چون سبک دست در گفت و گویی که روی خروجی سایت باشگاه آبی ها هم موجود است گفته که طرح تسهیلات برای دریافت خودرو توافق با یکی از شرکت های خودرو سازی است و بازیکنان می توانند با گرفتن تسهیلات صاحب خودرو شود.

حال باید دید این 5 میلیارد بدهی سامانه 3090 چه زمانی به حساب دو باشگاه پر طرفدار واریز خواهد شد.رقمی که ابتدا باید به خزانه برود و از آنجا وارد حساب باشگاه شود.نکته اما اینجاست که مردم کار خودشان را انجام داده اند و مثل همیشه ثابت کرده اند که پشت تیم های محبوبشان هستند اما اینکه در این بی پولی چرا این بدهی به حساب باشگاه های لیگ برتری واریز نمی شود سوالی است که باید مسئولان این سامانه پاسخگوی آن باشند.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =