۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۹

اگر جایگاه ویژه تا دوشنبه آماده نشود٬ بازی سپاهان به ورزشگاهی دیگر منتقل می‌شود. نکته‌ای که البته مورد تایید آذری نیست..

«نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا تا دوشنبه خبر قطعی را برای برگزاری بازی سپاهان و الشباب امارات به ما می‌دهند ولی مطمئن باشید این بازی در فولادشهر برگزار می‌شود».
این جمله را سعید آذری٬ مدیر باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید. مدیر ذوبی‌ها که هیچ الزامی برای برگزاری بازی چهارشنبه هفته آینده ندارد فقط به این نیت که آبروی شهرش را حفظ کند٬ شبانه‌روزی برای آماده شدن ورزشگاه تلاش می‌کند. این در حالی است که سازمان تربیت بدنی در روزهای بیلان‌دهی٬ هنوز مشخص نکرده نقش جهان را چه زمانی به فوتبال اصفهان و ایران تحویل می‌دهد.  
ورزشگاه ذوب آهن در فولادشهر در حالی برای برگزاری بازی‌های سپاهان در لپگ قهرمانان آسیا معرفی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا٬ فصل گذشته هم استاندارد بودن این ورزشگاه را رد کرده بود. ذوب آهن که می‌داند سال آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و به تایید این ورزشگاه از سوی نمایندگان کنفدراسیون برای دیدارهای فصل آینده نیاز دارد٬ در صدد است نقاط ضعفی را که کنفدراسیون روی آنها دست گذاشته را برطرف کند.
اسکوربورد ورزشگاه و جایگاه VIP برای استقرار مقام‌ها و خبرنگاران دو موردی بود که نمایندگان کنفدراسیون به عنوان نقاط ضعف ورزشگاه در کسب مجوز برگزاری بازیهای آسیایی معرفی کرده بودند و مدیران باشگاه بعد از خرید و نصب اسکوربورد٬ حالا در پی پایان کار جایگاه ویژه هستند تا بازی چهارشنبه سپاهان با الشباب در همین ورزشگاه برگزار شود.
نمایندگان کنفدراسیون که از امروز به اصفهان رفته‌اند٬ تا دوشنبه صبر می‌کنند و اگر ذوبی‌ها تا آن زمان جایگاه ویژه را آماده کرده بودند٬ اجازه خواهند داد که بازی چهارشنبه در فولادشهر انجام شود. آذری معتقد است تلاش شبانه‌روزی همکاران او تا دوشنبه جواب خواهد داد: «مطمئن باشید ما میزبان بازی چهارشنبه خواهیم بود.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 4912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =