تسنیم نوشت ، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تجلیل از هئیت‌های مذهبی و ستاد شئون استانی همایشی با عنوان همایش "ستاد شئون استانی" در استان برگزار می‌شود.

حسن بت‌شکن در نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه همایش ستاد شئون استانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش با حضور نماینده ولی‌فقیه، استاندار، 100 نفر از مدیران و مسئولان استانی و جمعی از مسئولان کشوری در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش از مسئولان و مدیران ستاد شئون استانی که در راستای برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های عزاداری و اعیاد ائمه اطهار (ع) تلاش کردند تجلیل می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمان برگزاری این همایش تاکنون مشخص نشده است، خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان دستگاه‌های اجرایی هفته آینده زمان برگزاری این همایش اعلام می‌شود.

بت‌شکن با اشاره به اینکه برگزاری ویژه برنامه‌های محرم و صفر در استان آسیب‌شناسی می‌شوند، بیان کرد: جلسه آسیب شناسی ویژه برنامه‌های ماه محرم و صفر فردا ساعت 10 صبح در اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه با بیان اینکه میثاق نامه عدم مصرف مشروبات الکی در چهارمحال و بختیاری نوشته و امضا ‌شود، خاطر نشان کرد: نوشتن میثاق نامه در استان یک برنامه فرهنگی خوب است اما در راستای ارائه راهکارهای فرهنگی دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =