خراسان نوشت:شنبه شب گذشته مزاحم خیابانی که بارها برای برخی زنان و دختران درحوالی خیابان عبادی مزاحمت ایجاد کرده و برخی از آن ها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در صدد اجرای نقشه شوم دیگری بر آمد .

  متهم  دراجرای  آخرین نقشه  شیطانی خود وقتی یکی از شهروندان را می بیند که وارد یکی از کوچه  های خلوت اطراف خیابان عبادی می شود از تاریکی سوءاستفاده می کند  و خودرا به  زن جوان می رساند و  او را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و پس از اقدام شیطانی از محل متواری می شود .

هنوز چند متری از محل دور نشده بود که دونفر از شهروندان که داد و فریاد های  زن جوان، آن ها را به سمت صدا کشانده بود  راه فرار را بر مرد شیطان صفت بستند و او را دستگیر کردند و تحویل پلیس دادند .

پلیس هم با توجه به اهمیت ماجرا به سرعت پرونده انتظامی مرد شیطان صفت را تکمیل کرد و به دادسرا فرستاد .صبح یکشنبه  بازپرس شرقی شهری (شعبه 202 دادسرای مشهد ) پرونده را به صورت ویژه مورد بررسی قرار داد و متهم را  پای میز محاکمه فراخواند.

درحالی متهم پای میز محاکمه قرار گرفت که دو نفر از شهروندان هم  که از سوی مرد شیطان صفت مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند درجلسه بازپرسی حضور داشتند وپرده از رفتار شیطانی «نی نی » برداشتند و پس از طرح شکایت خود خواستاراعمال  اشد مجازات برای او شدند .

بازپرس پرونده در حالی که متهم برای فرار از قانون دچار تناقض گویی شده بود او را برای روشن شدن دیگر زوایای رفتار های شیطانی اش راهی زندان و پلیس را مامور کرد تحقیقات بیشتری در زمینه شناسایی دیگر شاکیان احتمالی پرونده به عمل آورد .

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =