مخالفت مسئولان اداره ورزش استان با برپایی اردوی تیم اشترانکوه ازنا در خرم آباد

تیم نگین اشترانکوه ازنا که به علت شرایط جوی نامناسب قادر به ادامه تمرینات خود در شهرستان ازنا نبود، قصد برپایی اردوی چند روزه در خرم آباد را داشت که مخالفت برخی از مسئولان اداره ورزش و جوانان لرستان را در پی داشت

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،سمیه فولادوند سرمربی تیم نگین اشترانکوه ازنا اظهار کرد: طی هفته گذشته و جاری که شرایط جوی شهرستان ازنا برای تمرینات تیم نامناسب بود، خواستار پرپایی تمرینات تیم نگین اشترانکوه در خرم‌آباد بودیم که به ما گفته شد، تیم‌های بانوان نمی‌توانند در ورزشگاه تختی تمرین کنند.

وی گفت: بدنبال بارش باران و برف و کاهش شدید دما در شهرستان ازنا امکان برپایی تمرینات تیم در شهر ازنا را در فضا باز نبود که خواستار پرپایی اردوی چند روزه در استادیم تختی مرکز استان بودیم، که به اعلام کردند تیم‌های بانوان در این استادیوم قادر بر تمرینات نیستند.

فولادوند بیان کرد: در این شرایطی که تیم ما نخستین حضور خود را در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تجربه می‌کند و با مشکلات شدید مالی نیز مواجه است، انتظار داریم مسئولان استان به تیم ما توجه ویژه تری داشته باشند نه حتی به ما اجازه ندهند از یک زمین بازی نیز استفاده نکنیم.

سرمربی تیم نگین اشترانکوه ازنا تصریح کرد: در این هفته مجبور بودیم در سالن فوتسال تمرینات خودمان را ادامه دهیم و به همین علت نیز برخی از بازیکنان ما مصدوم شدند که برای بازی این هفته ما مقابل وحدت ایثار گرگان نمی‌توانیم از آنان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: تیم ما هم اکنون از لحاظ شرایط روحی وضعیت بسیار خوبی دارد اما در بحث مباحث مالی فوق العاده مشکل مالی داریم و برای بازی‌های خارج از خانه وضعیت بحرانی داریم.

فولادوند گفت: برای بازی این هفته چون باید به گرگان ببریم، از منزل پدرم برنج پختم که با خودم ببرم و تغذیه بازیکنان را مهیا کنیم و علاوه بر این چون پول نقد نداریم، مجبوریم به صورت قرضی از ازنا موادی نظیر سویا، آب معدنی، کوکتل را با خودمان به همراه ببریم تا بتوانیم حداقل های تغذیه تیم را مهیا کنیم.

سرمربی تیم نگین اشترانکوه ازنا افزود: در بازی هفته گذشته که به ایلام رفتیم تا با پالایش گاز این شهر دیدار کنیم مجبور بودیم در محل اسکان اضطراری شب را اطراق کنیم برای تغذیه تیم نیز به ایستگاهای صلواتی که برای ایام اربعین زده بودند نهار و شام بازیکنان را تهیه کنیم.

وی افزود: تیم نگین اشترانکوه ازنا با این شرایط در حال حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است و گویا هیچ کس قصد ندارد در این راه به ما کمک کنند و حتی وعده های که مسئولان ارشد استان، نمایندگان و مدیر کل اداره ورزش و جوانان به ما داده‌اند نیز تاکنون محقق نشده است.

تیم نگین اشترانکوه ازنا، تا پایان هفته سیزدهم با کسب امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد که در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، جمعه این هفته در گرگان مهمان وحدت ایثار این شهر خواهد بود.

پایگاه خبری ورزش لرستان /

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =