تاییدیه استاندارد 23 وسیله تفریحی در شهر بازی کیو خرم آباد صادر شد

مدیرکل استاندارد استان لرستان از صدور تاییدیه استاندارد برای 23 وسیله تفریحی در شهر بازی کیو خرم آباد خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،مرضیه قنبریان افزود: در راستای نظارت بر استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی ها، برای 23 وسیله در شهر بازی کیو تاییدیه استاندارد صادر شد.
وی گفت: استخر توپ بادی، قطار کودک، ده دستگاه تکان دهنده، سازه بادی، گردونه (سورتمه کودک)، هلی کوپتر، یوروبانجی، رنجر، گردونه آبی، اکروجت، آفتاب مهتاب، سالتو، و دو دستگاه کشتی تجهیزاتی هستند که صدور تاییدیه استاندارد برای آن ها انجام شده است.
مدیرکل استاندارد استان بیان کرد: انجام بازرسی های دوره ای در طول مدت اعتبار یک ساله تاییدیه، الزامی است و بهره بردار یا مالک باید اقدامات لازم را در خصوص تمدید مجوز انجام دهد.
وی افزود: دارندگان وسایل بازی باید با مراجعه به سامانه نظارت بر وسایل تفریحی، در پرتال سازمان ملی استاندارد ایران، نسبت به ثبت مشخصات تجهیزات بازی اقدام نمایند تا پس از انجام بازرسی توسط شرکت های بازرسی همکار و رفع نواقص احتمالی، مجوز استاندارد را دریافت کنند.
گفتنی است تجهیزات تفریحی مستقر در پارک بازی و شهر بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و شهرداران، مالکان و بهره برداران موظفند نسبت به استانداردسازی آنها اقدام نمایند تا ایمنی و سلامت مردم به ویژه کودکان، به خطر نیفتد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =